کد خبر: ۵۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: بانوان همواره در کارهای سخت دامپزشکی موفق بوده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این مراسم که در اداره کل دامپزشکی استان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی برگزار شد افزود: نقش بانوان در انقلاب و در صحنه های مختلف اجتماع همواره نقش مهم و اثرگذاری بوده است.

وی یادآور شد: کار دامپزشکی کار سختی هست و گاها اینطور تلقی می شود که بانوان در آن نمی توانند موفق باشند اما واقع قضیه این است که بانوان در سخت ترین فعالیت های دامپزشکی از واکسیناسیون گرفته تا درمان دام و طیور فعال هستند.

شریعتی عنوان داشت: در آزمایشگاه این اداره کل به عنوان یک آزمایشگاه فعال در سطح کشور بیش از ۸۰درصد کارکنان این مجموعه بانوان هستند و بسیاری از تشخیص بیماری ها توسط این کارشناسان انجام می شود.
وی تصریح کرد: در زمینه پست های مدیریتی هم در شهرستان ها و هم ستاد استان مسولیت ها را به بانوان سپردیم و این عزم وجود دارد تا  در صورت اعلام آمادگی ایشان هنوز هم در پست های مدیریتی از وجود بانوان استفاده ببریم.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این مراسم اظهار کرد: نگاه های مثبتی نظیر آنچه در دامپزشکی به بانوان وجود دارد در سایر نهادها کمتر به چشم می خورد و لازم است این نگاه به سایر نهادها نیز تسری یابد.

طهماسبی گفت: کمترین توقع ما تحقق مصوبه هیات دولت در خصوص حضور بانوان در پست های مدیریتی است و به طور جدی پی گیر این موضوع هستیم.

در پایان این مراسم از خانم ها «دکتر اقدس محجوب بهروز» و «دکتر مهین رجایی» به عنوان دو پیشکسوت آزمایشگاه دامپزشکی استان و «خانم معصومه رخشی» از تولیدکنندگان برتر استان تجلیل به عمل آمد و پس از آن نیز جشنواره غذا توسط بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.









 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
1
3
حداقل جا داشت از بانوان واکسیناتور بخش خصوصی با این سختی کار و درآمد ناچیز هم تقدیر میشد
نظر شما
ادامه