کد خبر: ۵۵۳۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

معاون سلامت دامپزشکی کردستان از برگزاری جلسه کمیته هماهنگی اجرای دستورالعمل ماده 19 نظارت بهداشتی دامپزشکی در تاریخ 14 بهمن 98 در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کردستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه که با حضور اعضای کمیته اداره کل و همچنین نمایندگان ادارات تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان کانون کارفرمایان استان کردستان و انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی تشکیل شد مسائل و مشکلات برخی مسئولین فنی واحد های موضوع ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سپس «دکتر ناصر مخدوم» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص اهمیت نظارت بر فرآورده های تولیدی و نقش مسئولین فنی بهداشتی در تضمین سلامت تولید، مطالب کاملی  را بیان و اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی کردستان مسئولین فنی بهداشتی را به عنوان بازوی دامپزشکی جهت کنترل کیفی و بهداشتی و اجرای مقررات تولید و تضمین کیفیت در واحدهای تولیدی شناخته و حمایت و پشتیبانی کاملی از آنها بعمل آورده است، قطعاً مسئولین فنی بهداشتی نیز موظف هستند وظایف محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.

گفتنی است جلسات کمیته هماهنگی با توجه به نقش کمیته در حل مشکلات بین کارفرما و مسئولین فنی بهداشتی قبل از ارجاع شکایت به اداره کار و سایر مراجع قضایی بصورت منظم و به تناسب ضرورت هر چند ماه یکبار برگزار می شود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتقد ۹۰
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
1
0
دکتر مخدوم عزیز دوستت دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
سلام
رئیس جلسه مدیرکل هست اما ایشان حضور نداشتند. این چه جلسه ایی بود که تشکیل شد و غیر از خوراک خبر ی ، نتیجه نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
مدير كل كجاست؟
اعضاي كميته كاملا؟!
حقوق نهايت ٢/٥ ميليون تومني حمايت ميشه؟ ..............................
مراجع قضايي براي اين نميفرستين چون يه طرف اصلي كارفرما هست وگرنه واسه بخش خصوصي كوتاهي در فرستادن به مراجع قضايي نميكنين
نظر شما
ادامه