کد خبر: ۵۵۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: صدور مجوز صادرات دام‌های سنگین (گوساله) از تبریز به کشورهای دیگر کذب است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «کریم قدرتی» در این رابطه اظهار کرد: بر اساس استعلام به عمل آمده از وزرات خانه‌های ذیربط و معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی شایعه تجویز صادرات دام زنده سنگین کاملا رد شد و برابر دستور هر گونه صادرات دام زنده، ممنوع است.

وی همچنین اضافه کرد: اخیرا شایعاتی مبنی برصدور مجوز صادرات دام‌های زنده سنگین در نقاط مختلف کشور از جمله استان و شهر ما مطرح شده بود که در پی انتشار این شایعه افرادی سودجو با خرید و جمع‌آوری دام سنگین از بازار به بهانه صادرات، عامل اختلال و کاهش محسوس در میزان آمار کشتار روزانه و افزایش بهای زنده قاپان دام‌های سنگین شدند.

وی در ادامه از مراجع قضایی و دستگاه های ذی‌ربط امنیتی درخواست ورود و برخورد با عوامل سودجو و مختل کننده بازار دام شد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلال
|
United States of America
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
نه خير مجوز ندهيد ، بذاريد قيمتها بيشتر بياد پايين ، افرين با ورشكست كردن يه قشر قيمت گوشت و پايين بياريد، اگر مرد بوديد وبا شرف و وطن دوست و مردم دوست بنزين سه برابر نمي كرديد ، مال دولت گرون چو ن از طبيعت مفت بر ميدارند و مال خود مردم ، به مردم هم مي فروشند ، اونوقت با چوب و چماق توليد دست مردم فقير و روستايي و زحمتكش را مخواهيد حراج كنيد، ................
نظر شما
ادامه