کد خبر: ۵۵۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در روز 8 بهمن 98 گفت تعدادی اقلام دارویی تاریخ مصرف گذشته به ارزش 4 میلیون و 200 هزار تومان از داروخانه های دامپزشکی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در روز 8 بهمن 98 گفت تعدادی اقلام دارویی تاریخ مصرف گذشته به ارزش 4 میلیون و 200 هزار تومان از داروخانه های دامپزشکی این شهرستان کشف و ضبط شد.

«مهندس پروایی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه افزود در راستای اجرای طرح ملی رصد و پایش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، همکاران این شبکه در مورخه 7 بهمن سال جاری در بازدیدهای مستمر و سرزده از مراکز درمانی و داروخانه های دامپزشکی، تعداد 30 کیسه مکمل دامی تاریخ مصرف گذشته و اقلام دارویی دیگری به ارزش ریالی 42 میلیون ریال کشف و ضبط نمودند.

وی با اشاره به عوارض نهایی استفاده از اینگونه داروو مکمل های تاریخ مصرف گذشته در سطح جامعه بیان داشت یکی از وظایف اصلی دامپزشکی، پیشگیری و ممانعت از عامل و یا عوامل تهدید علیه بهداشت عمومی می باشد که در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 مورد بازدید توسط کارشناسان این شبکه از مراکز بخش خصوصی شامل درمانگاه ها، مراکز درمانی روستایی و عشایری، داروخانه های دامپزشکی، دامداری ها و واحدهی پرورش طیور صنعتی صورت پذیرفته که منجر به ضبط 30 نوع دارو به تعداد 238 قلم گردیده است.  


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
1
0
واقعا كي قرار هست اين ادبيات سخيف ( كشف و ضبط ) از فرهنگ لغات اقايان حذف بشه .
همه ميدونيم كه در ٩٩/٩٩ درصد موارد اقايان مراجعه ميكنند و همكاران داروها را تحويل ميدن.
دقيقا شبيه گروهبان هاي پاسگاه هاي روستا كه هر نوع اقدامي رو كشف و ضبط ثبت ميكنند !
چقدر بد هست كه سازمان دامپزشكي به ورطه اي افتاده كه بجاي انجام وظايف تخصصي ، مجبور هست با چنين اقداماتي گزارش كار تهيه كنند .
نظر شما
ادامه