کد خبر: ۵۵۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

با راه اندازی نخستین کلینیک دامپزشکی سگ های بدون صاحب در کرج امکان معاینه، درمان و عقیم سازی سگ ها به صورت تخصصی فراهم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، «احمد خیری»، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با راه اندازی نخستین کلینیک دامپزشکی سگ های بدون صاحب در کرج امکان معاینه، درمان و عقیم سازی سگ ها به صورت تخصصی فراهم شد.

خیری با اشاره به عملکرد سازمان برای جمع آوری سگ های بدون صاحب افزود: دو اکیپ جمع آوری در سطح شهر مستقر بوده و طبق اعلام شهروندان در سامانه ۱۳۷ اقدام به زنده گیری سگ های بلا صاحب و ولگرد می کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در حال حاضر میزان تماس های مردمی با سامانه ۱۳۷، به میزان ۱۴ درصد افزایش یافته است و این موضوع نشان دهنده اعتماد بیشتر مردم به سازمان مدیریت پسماند و مجموعه مدیریت شهری است.

خیری به راه اندازی کلینیک دامپزشکی سگ های بدون صاحب نیز اشاره کرد و گفت: عقیم سازی و درمان سگ ها در این کلینیک انجام می گیرد. این حیوانات پس از درمان و عقیم سازی به مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب منتقل می شوند.

او  افزود: برای حفظ اکوسیستم تعداد کمی از این سگ ها پس از درمان و عقیم سازی در شهر رها سازی، و بقیه در مرکز نگهداری موجود در مرکز دفن حلقه دره نگهداری می شوند.

خیری با بیان اینکه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب، در حال توسعه است، از ساخت یک مرکز دیگر در باغستان خبر داد و راه اندازی آن را در آینده نزدیک عنوان کرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک مسئول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
2
1
شهرداری با کدام مجوز و قانونی اجازه تاسیس کلینیک دامپزشکی دارد؟ این کلینیک از هیچ یک از ارگان های مربوطه نظام دامپرشکی واداره کل دامپزشکی پروانه تاسیس و اشتغال به امور درمانی ندارد!!! لطفا در ارتباط با مجوز از مسئولین مربوطه سوال بفرمائید و بعد تیتر خبریتون را منتشر بفرمایید. اینکار کاملا غیر قانونیه.
نظر شما
ادامه