کد خبر: ۵۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرکل محیط زیست استان مازندران:
«حسینعلی کارنامی» افزود: مرجع رسمی اعلام این موضوع، سازمان دامپزشکی کشور است و چون سازمان دامپزشکی همچنان علت مرگ پرندگان را اعلام نکرده، هر خبری مبنی بر علت مرگ پرندگان مورد تایید نخواهد بود...

حکیم مهر: در حالیکه مرگ حدود 5 هزار پرنده مهاجر در میانکاله چند روزی است که در صدر اخبار رسانه‌های استانی و کشوری قرار گرفته است و در خصوص دلیل این موضوع، تحلیل‌های مختلفی ارائه می‌شود، گفتگوی یک دامپزشک معتمد محیط زیست با رسانه‌ها، حسابی واکنش دامپزشکی و مدیرکل محیط‌زیست مازندران را برانگیخته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در این خبر، آمده است که "دامپزشک معتمد محیط‌زیست مازندران علت تلفات مشکوک چند هزار بال پرنده مهاجر زمستان‌گذران را در تالاب بین‌المللی میانکاله را مسمومیت غذایی اعلام کرد".

«حسینعلی کارنامی» مدیرکل محیط زیست استان مازندران در گفت‌وگو با ایسنا، خبر منتشر شده مبنی بر اعلام علت مرگ و میر پرندگان آزاد در تالاب میانکاله و بهشهر را تایید نکرد و گفت: دامپزشک معتمد محیط زیست صرفا نظر شخصی خود را اعلام کرده و این خبر مورد تایید ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: مرجع رسمی اعلام این موضوع، سازمان دامپزشکی کشور است و چون سازمان دامپزشکی همچنان علت مرگ پرندگان را اعلام نکرده، هر خبری مبنی بر علت مرگ پرندگان مورد تایید نخواهد بود.

سیدحسین رضوانی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علت مرگ و میر پرندگان در دست بررسی است و هنوز از سوی سازمان پزشکی دامپزشکی کشور نتیجه قطعی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: مرجع رسمی علت  مرگ و میر پرندگان سازمان دامپزشکی است.

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
علت مرگ این پرندگان،بطور قطع ابتلا به آنفلوانزا ی فوق حاد پرندگان است اما متأسفانه ....... سازمان اجازه انتشار این خبر را نمی دهد
نظر شما
ادامه