کد خبر: ۵۵۱۵۷

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از ممنوعیت ورود مواد غذایی همراه مسافر از مبداء چین و کشورهای جنوب شرق آسیا به کشور خبر داد و گفت: بازگشت و قرنطینه آن تعدادی از هموطنان‌ که در ووهان چین به سر می‌برند و تمایل به بازگشت دارند، امروز پیگیری شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر کیانوش جهانپور»، ضمن تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در ایران تا این لحظه مشاهده نشده است، از ممنوعیت ورود هرگونه غذا و مواد غذایی همراه مسافر از مبدا چین و کشورهای جنوب شرقی آسیا که درگیر با این بیماری هستند خبر داد.

وی افزود: بدنبال اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و کنترل و مدیریت بیماری کرونا ویروس جدید در تعامل با دستگاه‌های ذیربط، مقرر شد از ورود هرگونه غذا، مواد یا فرآورده غذایی همراه مسافر از چین به داخل کشور جلوگیری شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین افزود: تعدادی از هموطنان‌مان از جمله ۱۵ دانشجوی ایرانی در ووهان چین به سر می‌برند که موضوع سلامت آنها و نیز بازگشت و قرنطینه آن تعداد که تمایل به بازگشت به کشور دارند، امروز توسط معاون بهداشتی وزیر در ارتباط با مسولان دیپلماتیک و مسوولان چینی پیگیری شد.


نظر شما
ادامه