کد خبر: ۵۵۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تعداد تلفات پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله در حال افزایش است از مراجع قضایی خواستار ورود جدی به این موضوع و شناسایی و برخورد با مقصران اصلی حادثه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی‌محمد شاعری» در مورد تلف شدن پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله مازندران، گفت: تعداد زیادی پرنده در این تالاب به دلایل نامعلوم تلف شدند و متاسفانه تعداد تلفات در حال افزایش است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه علت تلف شدن پرندگان در حال بررسی است، افزود: چندین فرضیه و احتمال در این رابطه وجود دارد و تلفات ممکن است ناشی از مسموم کردن دان ها توسط افراد سودجو یا بیماری اپیدیمی باشد.

وی ادامه داد: می‌طلبد سازمان دامپزشکی استان مازندران هر چه سریع‌تر بررسی‌های لازم را انجام داده و تعداد تلفات را اعلام کند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس دهم یادآور شد: از مراجع قضایی می‌خواهیم نسبت به این موضوع ورودی جدی داشته باشد و مقصران اصلی را شناسایی و به سزای اعمالشان برساند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین سازمان محیط زیست باید نهایت اهتمام خود را برای روشن شدن موضوع داشته باشد و با همکاری مراجع قضایی مقصران اصلی را شناسایی و به مردم اطلاع رسانی کند.

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
بحث بسیار مهمی را مطرح فرمودید بعنوان نماینده پیگیر باشید و از ظرفیت علمی اساتید دانشگاههای کشور نیز استفاده کنید.
نظر شما
ادامه