کد خبر: ۵۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
 
 

اقلام مورد نیاز تعداد قابل توجهی از خانوارهای سیل زده که با همت و خیرخواهی اعضای انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی‌ها و مواد بیولوژیک دام تهیه شده بود، تحویل هموطنان سیل زده در منطقه دشتیاری جنوب استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام، در پی وقوع سیل در برخی استان های جنوبی کشور موجی از همدلی سراسر کشور را فرا گرفت. خبرهای دریافتی از مناطق سیل زده حاکی از آن است که در کنار تلاش بی وقفه نیروهای نظامی و دستگاه های دولتی، همت بلند هر ایرانی در دستگیری از هموطنان سیل زده مثال زدنی است .

اعضای انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی‌ها و مواد بیولوژیک دام نیز در این پویش خیرخواهانه با جمع آوری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تامین اقلام مورد نیاز تعداد قابل توجهی از خانوارهای سیل زده را بر عهده گرفتند. به این منظور، ‌۵۰ عدد یخچال، ۵۰ عدد اجاق گاز همراه با کپسول و سیلندر گاز، ۱۰۰ تشک خواب تک نفره، ۴۰ تانکر و مخزن آب، ۵۰ سرویس وسائل آشپزخانه ، ۶۰۰ متر موکت، ۱۰۰ عدد کیف مدرسه ، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر توسط دبیر انجمن و با همکاری معتمدین محلی و بخشدار چابهار در همان منطقه، خریداری شد تا به چرخه اقتصادی مردم منطقه نیز کمک شده باشد.

سپس این اقلام توسط ۴ دستگاه کامیون به یکی از مناطق سیل زده ارسال گردید و سرانجام، حواله ها و کالاهای فوق، روز گذشته، سوم بهمن ماه،با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مهندس میر لاشاری و کارشناسان جهاد کشاورزی استان، مهندس مبارکی و خانم‌ دکتر اسماعیلی زهی و تعدادی از فعالان اجتماعی و معتمدین محلی و گروه جهادی حیدریون وزارت جهاد کشاورزی در بین خانوارهای زیادی از روستاهای تحت پوشش منطقه دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد .

لازم به ذکر است، در دی ماه گذشته در پی بارش های سنگین، استان سیستان و بلوچستان گرفتار سیل شد. میزان خسارات سیل اخیر سیستان و بلوچستان حدود ۳ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است .

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسکندر
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
1
بنظرم این بزرگواران اعضای انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی‌ها و مواد بیولوژیک دام علاوه بر این کمک ها در جهت تامین واکسن های مورد نیاز و یکسری داروهای مایحتاج دامداران مناطق سیل زده که حیات و ممات بعضی از این عزیزان چند بز و گوسفند می باشد اقدام مینمودند..
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
1
چرا شناسنامه های این بیچاره ها را در معرض نمایش عموم قرار داده اید؟
رفعتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
تو این سرمای زمستان بخاری می توانست انتخاب بهتری باشد
دکترابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
باتوجه به حضور چندین ساله اینجانب در آن مناطق وآشنایی کامل با عمق محرومیت و مشکلات پیش روی هموطنان عزیز سیل زده ، ازاعضای محترم انجمن وارد کنندگان داروومواد بیولوژیک و مدیرعامل آن جناب آقای دکتر توکلی که به قدر توان درکاهش آلام هموطنان مصیبت زده کوشیدند سپاسگزاری می کنم.
قطع به یقین هر چقدر درآن مناطق کمک رسانی گردد بازهم به علت محرومیت گسترده بازهم کم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قطع به یقین مشکلات آن عزیزان با احراز شناسنامه هایشان حل نمی شود
نظر شما
ادامه