کد خبر: ۵۵۰۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به شایعه شیرهای آلوده به آفلاتوکسین گفت: تمام محصولات غذایی توسط وزارت بهداشت کنترل می‌شود؛ لذا اطمینان می‌دهم مردم با خیال راحت محصولات تولید شده را مصرف کنند و هیچ تولیدی خارج از استانداردهای تعیین شده نیست. نمی‌دانم چرا برخی افراد به خود اجازه می‌دهند جامعه را بی‌دلیل نگران کنند؟!

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «عباس کشاورز» در حاشیه هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی در پاسخ به اینکه محصولات کشاورزی و دامداری چقدر از سلامت برخوردار هستند؟ گفت: همان قدر که مراقب تولید هستیم، بیشتر از آن مراقب کیفیت تولیدات هستیم. موسسات ما از طرف وزارت جهاد کشاورزی و بیشتر از ما وزارت بهداشت همه‌چیز را تحت کنترل دارد. اطمینان می‌دهم که هیچ تولیدی خارج از استانداردهای تعیین شده نیست و مردم با خیال راحت محصولات تولید شده را مصرف کنند.

وی با بیان این که محصولات غذایی که وارد کشور یا در داخل تولید می‌شوند توسط وزارت بهداشت کنترل می‌شود، گفت: ما به سلامت جامعه حساسیت نشان می‌دهیم و سلامت جامعه تحت کنترل است و نمی‌دانم چرا برخی افراد به خود اجازه می‌دهند جامعه را بی‌دلیل نگران کنند.

کشاورز با بیان اینکه استانداردهایی که در کشور تدوین می‌شود سخت‌گیرانه است، گفت: حتی یک کیلوگرم از ذرت‌های آلوده نیز وارد کشور نشده است و نباید جامعه را بی‌دلیل نگران کرد و این صحبت‌ها خوب نیست، زیرا جامعه نیازمند توجه و آرامش بیشتر است .
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
1
کاش ایشان یک کلمه هم از نظارت سازمان تحت نظارت وزارتخانه متبوع نام می بردند.فقط وزارت بهداشت ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
1
فقر اطلاعاتی ایشان در خصوص وظایف سازمان دامپزشکی کشور در تامین سلامت و امنیت غذایی مواد پروتئینی باعث نگرانی در آینده خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
سازمان دامپزشکی هم که این وسط .... است . واقعا متاسفم. متاسفانه سرپرست جدید وزازت جهاد کشاورزی از نظر تخصصی آشنائی کمی با سازمان دامپزشکی و وظائف قانونی آن دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
سلام.متاسفم ایشان هیچگونه اطلاعات علمی ندارند و حتی شناخت چندانی از افراد ندارند،اکه داشتند ........................
نظر شما
ادامه