کد خبر: ۵۵۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

وزیر کشور با اشاره به نظر یک کارشناس درباره وجود نوعی سم در شیرهای پاستوریزه که از رسانه ملی منتشر شد، گفت: مجری و کارشناس برنامه تخصص و ملاحظات لازم را نداشتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه، 30 دی) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاعرسانی اقتصادی کشور در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر وجود سم در برخی شیرهای پاستوریزه، گفت: متأسفانه در صداوسیما مصاحبه غیرتخصصی انجام شد که مجری تخصص و کارشناس هم ملاحظات لازم را نداشت.

وی افزود: از وزارت صمت و بهداشت و دستگاهها دعوت کردیم، دستگاهای اجرایی و کارشناسان نسبت به این موضوع اطمینان دادند که بالاترین استانداردها در تولید شیر رعایت میشود و جای هیچ نگرانی نیست.

وزیر کشور تأکید کرد: لبنیات و فرآوردههای لبنی از مهمترین صادرات ماست و از صداوسیما خواهش میکنیم، دقت و مراعات کند که اقدامات اینگونه میتواند همه زحمات این حوزه را بر باد دهد.

رحمانیفضلی درباره موضوع وجود قرص در کیکهای خوراکی، اظهار داشت: جریان کیکها هم در نیروی انتطامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی شد و به این نتیجه رسیدند که عدهای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حیرت زده.
|
United States of America
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
1
اگرماست مالی میکردند والکی می گفتند شیرها.سالللللم.است انوقت بزعم تو هم تخصص لازم وهم ملاحححححضات لازم راداشتند.اونابفکرسلامتی ملت بودند.
نظر شما
ادامه