کد خبر: ۵۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: شیرهای موجود در بازار تا لحظه ای که فرآوری نشده تحت نظارت ما است و بعد از آن تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تبریز بیدار، «دکتر امیرحسین بهداد» در خصوص ادعای وجود مواد سرطانزا در شیرهای پاستوریزه تبریز اظهار داشت: این سوال از کسی که ادعا کرده باید پرسیده شود و من آن را نمی توانم تکذیب یا تایید کنم.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی افزود: اگر طبق ادعای ایشان باشد، باید احساس مسئولیت کرده و جلوی آن گرفته شود.

وی در خصوص نحوه نظارت اداره کل دامپزشکی بر فراورده های شیری گفت: شیرهای موجود در بازار تا لحظه ای که فرآوری نشده و حرارتی داده نشده تحت کنترل و نظارت ما است ولی شیرهای تولید شده در کارخانجات و شیر های فرآوری شده تحت نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است.

بهداد خاطر نشان کرد: نظارت بر شیر های خام دامی بر عهده اداره کل دامپزشکی است و مسئول فنی و بهداشتی ما نیز در تمام مراحل جمع آوری شیر، بار میکروبی آن ها را چک می کند و اگر موردی باشد اصلا آن را خریداری نمی کنند.

گفتنی است در برنامه زنده تلویزیونی «دکتر بهادر حاجی محمدی» بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی با بیان اینکه باید نگران سم های کشنده داخل شیر باشیم، مدعی شده ۶۲ درصد شیرهای پاستوریزه تبریز آلوده به سم سرطانزا است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
1
4
............. مطلع نبودن از وضعیت به دلیل عدم وجود پایش مستمر، برای سطح جامعه آن هم در سطح متخصص مسوول جای نگرانی است،که نه تکذیب و نه تایید می شود! از کی بپرسم؟
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
خب شیر هم نمی‌خوریم تا بتونید صادرات کنید و دلار وارد کشور کنید ......................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
اینا خودشون عمدا دارن ملت و میکشن ..روغن پالم و وایتکس و آفلا توکسین و هزار ویک کثافت دیگه .. والله ی جوونی که ۳۰ سال بیشتر نداره میگن مرد به خاطر چی؟؟بخاطر سرطان واینجور چیزا ................
نظر شما
ادامه