کد خبر: ۵۴۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

بار دیگر ترفند متخلفین بهداشتی با چشمان تیز بین بازرسین دامپزشکی ساوجبلاغ خنثی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی ساوجبلاغ، کارشناسان این اداره در بازدید از واحدهای عرضه فرآورده های دامی سطح شهرستان، متوجه درب مخفی در یکی از آن مراکز که به منظور پوشش اقدامات غیربهداشتی خود و فرار از چشم بازرسین تعبیه شده بود، شدند.

«دکتر فردین حسین زاده» رییس اداره دامپزشکی شهرستان در این باره گفت: واحد مزبور که طی بازدیدهای مستمر ادواری، به دلیل انواع تخلفات و به طرق مختلف اعمال قانون گردیده بود، در آخرین حربه خود برای استتار تخلفات بهداشتی خود مبادرت به  ایجاد درب مخفی برای ترددهای خاص به خیابان پشتی قصابی مورد نظر کرده بود.

«دکتر مایل زاده» کارشناس بخش نظارت بر بهداشت عمومی این اداره نیز افزود: دو واحد عرضه متخلف به دلیل اینکه پیش از این طبق روند قانونی چندین بار متعهد به رعایت ضوابط بهداشتی شده بودند، اما در بازدیدهای بعدی نیز اقدام به تخلف شان محرز شد، پلمپ شدند که در یکی از آنها دو درب مخفی کشف شد.

وی افزود: عرضه کننده متخلف از درب مخفی یادشده که به کوچه دیگری باز می شد، اقدام به ترددهای منجربه تخلف می کرد که هر دوی آنها پلمپ شدند .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
2
از این مسائل در شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان بویژه در بازار مشترک (قصابی های میدان کوثر) زیاد است که رئیس سابق دامپزشکی شهرستان زاهدان آقای دکتر حسن پور نیز چنین مواردی را برخورد جدی قضایی داشته اند (البته با خطرات جانی بیشتر) و با توجه به تجربیات ارزنده دوست و همکار عزیز، آقای دکتر فردین حسین زاده که سال های متمادی به عنوان همکار «غیر بومی» و خوش فکر در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده اند، دقت نظر و عملکردشان ستودنی است.
نظر شما
ادامه