کد خبر: ۵۴۹۰۵

«سرهنگ سید جعفر جوانمردی»، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان بندرانزلی پس از حیوان آزاری اقدام به انتشار فیلم آن در شبکه اجتماعی اینستاگرامی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس فتا صحت موضوع محرز و هویت متهم شناسایی شد افزود: متهم دستگیر و در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان داشت: متهم که مردی ۳۰ ساله و سابقه‌دار بود پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: تشویش و تحریک افکار عمومی با هدف ایجاد تنش در جامعه و بر هم زدن نظم از مصادیق جرم است و پلیس در راستای حفظ امنیت شهروندان، فضای مجازی را به صورت مستمر رصد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد، در صورت نیاز به راهنمایی تخصصی می‌توانند به سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

 
نظر شما
ادامه