کد خبر: ۵۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دفتر دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور گفت: در سال گذشته 200 قلم انواع دارو و مکمل غذایی دامی به ارزش تقریبی هفت میلیون دلار به دیگر کشورها صادر شد.
دکتر سید مصطفی عزیزیان افزود: در سال گذشته بیش از 100 مورد نقشه واحدهای داروسازی و واکسن سازی فعال و در حال احداث بررسی شد و علاوه بر آن، 136 مورد موافقت اولیه و 13 مورد موافقت‌نامه اصولی در این زمینه صادر شد.

وی ادامه داد: در این فاصله زمانی، 70 پروانه تولید دارو و واکسن صادر و 150 پروانه تولید نیز تجدید و تمدید شده است.

مدیر کل دفتر دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور همچنین از صدور 42 گواهی ثبت و 679 مجوز توزیع دارو در سال گدشته خبر داد و تعداد ثبت سفارش و ترخیص دارو را 6 هزار و 800 مورد ذکر کرد.

این مقام مسوول، انطباق واحدهای تولیدی با اصول بهینه تولید، ملزم نمودن واحدهای تولیدی به برگزاری سمینارهای علمی – آموزشی، تلاش درراستای ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل و وارداتی و همچنین جلوگیری از بروز کمبود دارو و واکسن، انجام طرح بررسی پس از فروش برای محصولات تولید داخل و وارداتی را از جمله برنامه‌های در دست اجرای این سازمان دربخش دارو و درمان و آزمایشگاه‌ها ذکر کرد.

عزیزیان همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری کمیسیون‌های ثبت دارو و واکسن و برنامه ریزی به منظور انجام آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و دریافت پاسخ آزمایش ‌های قبل از صدور مجوز توزیع محصولات وارداتی را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار مسلمان
|
-
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
0
0
بیننده محترم با عنوان (همکار مسلمان) / با سلام و احترام / لطفاً اینگونه موارد را به طریق قانونی و حقوقی پیگیری فرمایید تا خدای ناکرده سبب به خطر افتادن آبروی افراد مهیا نگردد. با تشکر - حکیم مهر

بنام خدا
مديركل محترم دفتر دارو و درمان جناب آقاي دكتر عزيزيان
ضمن عرض سلام و خسته نباشيد
ايكاش در كنار تمامي تلاشهايتان كه از زمان مسئوليت شما همگي شاهد ارتقائ كيفيت و كمييت آن بوده ايم ، كمي هم به وضعيت اخلاقی و نحوه برخورد با مراجعین توسط ...................... رسیدگی می کردید. .............. تعجب ميكنم كه مسئولين حراست نيز اين مورد را ديده و با چشم پوشي از آن ميگذرند . اين در حالي است كه ........... بيكارند و ما ادعا ميكنيم كه رعايت شئونات اسلامي در مملكت قرآن الزاميست و............ پس كجاست آن نظارت بر اساس اصول دين مقدس اسلام در جذب افراد مومن و مسلمان و با ديانت در مراكز دولتي ؟ ..........................
جناب آقاي دكتر سيد مصطفي عزيزيان، شما بعنوان مدير كل اين دفتر به ايشان تفهيم بفرمائيدكه جد بزرگوارتان فرموده اند: مراجعه مردم به شما در مورد مشكلاتشان از الطاف الهي است كه بر شما نازل گشته .
.....................لازم به ذكراست كه براي رسيدن به صحت اين گفته ها ميتوانيد نظر تك تك مراجعين دفترتان را بدون ذكرنام ونشاني و بصورت كتبي اخذكرده و آن را بررسي نمائيد .
و من الله توفيق
نظر شما
ادامه