کد خبر: ۵۴۸۴۱

«دکتر امیر حسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی طی بازدید از شهرستان ملکان دیدار صمیمانه ای با همکاران اداره دامپزشکی ملکان داشت.

به گزارش به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار دکتر فراز احمدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملکان به ارائه گزارش از وضعیت شهرستان پرداخت و مشکلات موجود در زمینه انجام ماموریتهای دامپزشکی را بیان نمود.

در این دیدار دکتر بهداد مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن تشکر از زحمات آنان، به بررسی مسائل و مشکلات همکاران پرداخت و گفت: ویژگی مهم همکاران دامپزشکی، روحیه جهادی می باشد که باعث می شود در سخت ترین شرایط نیز در خط اول مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام حضوری شبانه روزی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حرفه دامپزشکی جزو مشاغل سخت و حساس می باشد، افزود: عدم تناسب امکانات با مسئولیتهای دامپزشکی جزو مواردی است که در انجام ماموریتهای خطیر این مجموعه ایجاد مشکلات عدیده می کند، اما با اینهمه ما باید با تمام قوا وظایف خود را انجام دهیم و خدمت رسانی به مردم را به دلیل این کمبود ها و مشکلات لحظه ای متوقف نکنیم.

 

نظر شما
ادامه