کد خبر: ۵۴۸۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در یک فضای صمیمانه با کارکنان این شبکه به گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی «دکتر سیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان و «دکتر محمدحق شناس» رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و گفتگو نمودند.

ابتدای این دیدار «دکتر میثم استکی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان ضمن بیان خیر مقدم، گزارشی از اقدامات این شبکه در مباحث فنی و اداری طی ماه های گذشته ارائه نمود.

در ادامه کارکنان این شبکه در یک فضای صمیمانه به بیان دیدگاه ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

سپس دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن بیان خداقوت به یکایک همکاران این شبکه در ادامه پیرامون اقدامات مستمر دامپزشکی استان در خصوص ارتقاء وضیعت کاری و معیشتی تمامی همکاران مطالبی را بیان داشت.

وی به مهم ترین مشکلات دامپزشکی استان در خصوص کمبود اعتبارات و نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: مجدانه پیگیر رفع مشکلات، به ویژه در زمینه جذب نیرو و تبدیل وضعیت همکاران هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان در پایان این گفتگو به طرح های در دست اقدام در زمینه افزایش سطح رفاهیات کارکنان اشاره و جزییات تاسیس شرکت تعاونی مصرف کارکنان شاغل و بازنشسته دامپزشکی استان را تشریح کرد.

 

نظر شما
ادامه