کد خبر: ۵۴۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با حضور در محل اداره دامپزشکی ساری، از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، حراست و روابط عمومی با حضور در محل اداره دامپزشکی ساری از نزدیک با همکاران شاغل در بخش های مختلف این اداره دیدار و گفتگو کردند.

رضوانی در این دیدار ابتدا با محکوم نمودن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از این شهید والامقام به عنوان الگوی ایثار، اقتدار، امنیت و ولایت مداری خواند و تاکید کرد: راه شهدای مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت و به فرموده ولی امر مسلمین جهان انتقامی سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش موثر دامپزشکی در عرصه سلامت و بهداشت اظهار داشت: دامپزشکی یک دستگاه مقتدر در حوزه سلامت می باشد اما امکانات و تجهیزات و نیروهای در اختیار متناسب با گستردگی فعالیت این ارگان اجرایی دولتی نیست و از آنجایی که هدف، تامین سلامت مردم با استفاده از خوراک سالم و بهداشتی است، نهایت تلاش را نموده تا دست به دست هم و با همدلی و همفکری به اهداف سازمانی خود دست یابیم.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران رضایتمندی ارباب رجوع از خدمات دامپزشکی را از جمله مهمترین اهداف سیاست های سازمانی خود اعلام کرد و افزود: ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت پرسنل خدوم انتظار دارم در راستای حل مشکلات تولید کننده و مصرف کننده و همچنین در جهت حمایت از رونق تولید بدون هیچ چشم داشتی فعالیت نمائید.

در پایان چند تن از همکاران به بیان مشکلات خود در زمینه اداری پرداختند که مدیر کل به آنان پاسخ گفت.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
سازمان دامپزشکی با بودجه کمتر از 200 میلیارد تومانی در وزارت فقیر و بیگانه با سلامت و بهداشت یعنی جهاد کشاورزی که نسبت به پارسال کمتر هم شده است چکار می تواند بکند!!!
نظر شما
ادامه