کد خبر: ۵۴۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

انتشار تصویر یک فرمانده نظامی که در حال ادای سلام نظامی به یک سگ ارتش است، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری که یک سپهبد هندوستانی را در حال ادای سلام به یک سگ نظامی نشان می‌دهد به تصویری داغ در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر تبدیل شده است.

در این تصویر فرمانده واحد «کی جی اس دهیلون» در حالی که روی زمین نشسته، به یک سگ نظامی که نامش «بودی» اعلام شده ادای احترام می‌کند . در این تصویر همچنین این سگ نیز در حالی که روی پای خود ایستاده و پنجه‌های دست خود را به نشانه احترام در مقابل این نظامی هندوستانی قرار داده دیده می‌شود.

ظاهرا بودی که یکی از سگ‌های ارتش هند است تاکنون جان بسیاری از نظامیان هندی را نجات داده است. ارتش هند در عملیات‌های نظامی از سگ‌ها برای شناسایی تروریست‌ها و تله‌های انفجاری استفاده می‌کند.

این تصویر با کپشن «ادای احترام سپهبد به بودی، سگی که زندگی بسیاری را در مواقع مختلف نجات داد.» در توئیتر به اشتراک گذاشته شد.

این تصویر از زمان انتشار تاکنون ۲۴۰۰ لایک دریافت کرده است. ادای احترام هر دو نظامی هندوستانی (سپهبد و سگ) به یکدیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام سپهبد را مورد ستایش قرار دادند. بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود به این نکته اشاره داشتند که این تصویر نشان می‌دهد همه نظامیان هندی دارای ارزش برابر هستند .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
3
اینا گاو را می پرستند!
میخوای به سگ احترام نگذارند؟!
نظر شما
ادامه