کد خبر: ۵۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

رییس نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با همکاران بخش خصوصی شهرستان سبزوار اظهار داشت: ما در بحث اجرای ماده ۱۹ همکار اداره کل هستیم و اداره کل مسولیت اجرای آن را بر عهده دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر مجید کوشکی» در پاسخ به سئوالات همکاران خود در سبزوار گفت: کسانی که در کلاس ها حضور دارند اطلاعاتشان در سایت نظام کشور ثبت می شود و از این باب جای نگرانی نیست.

وی افزود: در خصوص تعرفه ها قانونا تایید و ابلاغ با وزارت جهادکشاورزی است و امیدواریم با تغییرات کنونی به ویژه در امور استان های وزارتخانه، تعرفه ها هرچه سریع تر ابلاغ شود.

کوشکی گفت: در خصوص مسولین فنی بهداشتی تا کنون ۶ جلسه اختصاصی در اداره کل دامپزشکی با همراهی جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مرتبط برگزار شده و به نظر می رسد در استان خراسان رضوی با حمایت های مدیر کل دامپزشکی استان طی روزهای آتی قطع ارتباط مالی در استان از طریق شرکت سبز سلامت اجرایی شود.

وی خطاب به همکاران بخش خصوصی شهرستان یادآور شد: متخلفین در حوزه کاری را به نظام دامپزشکی معرفی کنید تا در هیات بدوی به این تخلفات رسیدگی کنیم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
من در سال ۹۷ . ۹ ماه در مشهد دنبال کار بودم و پیشنهادی بالاتر از ۱ میلیون و دویست پیدا نکردم متاسفانه وقتی شکایت می کردم .کارفرما می گفت کسی که قبول کنه در صف هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
توی استان ................. نظام میخواست ماده ۱۹ اجرا کنه و فشار می اورد به کارفرماها ولی اداره کل استان مانع شد . رییس اداره نظارت اداره کل چهارمحال اقای دکتر .......... مدام میگه این مبالغ زیاده و کارفرماها گناه دارن. چرا باید اداره کل مانع بشه و طرف کارفرماهارو بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
وجود چنین افرادی در ادارات کل خیانت در امانت است. مسئولین به داد بهداشت و سلامت مردم برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
اگه قطع ارتباط مالي كه عنوان شده صورت بگيره
بزرگترين هديه به دامپزشكي استان انجام ميشه
خدا كنه انجام بگيره
نظر شما
ادامه