کد خبر: ۵۴۵۹۴

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: دامپزشکی در همه حوزه ها هم در سلامت، بهداشت، اقتصاد، معیشت و حتی سیاست تاثیرگذار است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: سال گذشته دشمن از کانال افزایش قیمت گوشت و قاچاق دام مشکلاتی برای کشور به وجود آورد.

«دکتر احمد شریعتی» همچنین به خدمات دامپزشکی از جمله تولید، واکسیناسیون و مبارزه با بیماریها پرداخت و گفت: این خدمات و تاثیرگذاری به گونه ای است که هر کسی در خانواده آن را احساس می کند .

وی افزود: در زمینه تولید گوشت قرمز با وجود توفیقات خوب در این زمینه و پتانسیل های مناسبی از جمله زمین، مرتع، آب و جنگل هنوز وابسته هستیم که باید در این زمینه بیشتر فعالیت  کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به قابلیتهای شهرستان خوشاب نیز گفت: این شهرستان باوجود شرایط مطلوب دامداری های صنعتی مناسبی ندارد که باید بر نامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

«خدمتگزار»، فرماندار خوشاب نیز در این نشست افزود: باید با حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در راه توسعه هر چه بیشتر این شهرستان گام برداریم.

در پایان این مراسم از تلاشهای هشت ساله «دکتر زیدآبادی» تقدیر و «دکتر ترخاضی» به عنوان رییس جدید دامپزشکی خوشاب معرفی شد.

100 هزار راس دام سبک، دو هزار و 400 راس دام سنگین و 28 واحد مرغداری به ظرفیت 600 هزار قطعه در هر دوره در خوشاب فعالیت می‌کنند .

 

نظر شما
ادامه