کد خبر: ۵۴۴۹۸

رئیس شبکه دامپزشکی کاشان رئیس شبکه دامپزشکی کاشان از پلمب یک واحد دامداری که به محل کشتار غیرمجاز دام تبدیل شده بود خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اهل کاشانم، «عباس شاه میرزایی» با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله و رصد واحد نظارت بر بهداشت شبکه دامپزشکی کاشان یک واحد دامداری در یکی از محلات حاشیه ای این شهر شناسایی شد.

وی افزود: پس از مراجعه کارشناسان و بازرسان نظارت بر بهداشت شبکه به محل با ممانعت و عدم همکاری متصدی دامداری و همچنین ایراد صدمه بدنی به بازرسین بهداشتی مواجه شدند که پس از اخذ دستور از دادستان و با همکاری نیروی انتظامی به محل مذکور ورود پیدا کردند.

وی تصریح کرد:  پس از ورود به محل تعداد ۶ لاشه گوسفندی و ابزار و ادوات ذبح دام موجود در محل توقیف و مکان مذکور پلمب شد.

شاه میرزایی از ارسال پرونده این متخلف با عناوین اتهامی تهدید علیه بهداشت عمومی و ایراد صدمه بدنی به مامور دولت حین انجام وظیفه خبر داد.

همچنین «رحمان معمارکاشانی»، بازرس بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت مواد غذایی شبکه دامپزشکی در خصوص سلامت لاشه ها و آلایش های خوراکی کشف شده گفت: از تعداد ۶ لاشه گوسفندی کشف شده در دامدادی مذکور یک لاشه بدلیل بیماری و آلایش های دامی و  الودگی انگلی بطور کاملا ضبط و معدوم شد و مابقی لاشه ها تا زمان اخذ دستور از مقام محترم قضایی به سردخانه هدایت شد.

شایان ذکر است شهروندان میتوانند تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۵۱۲ شبکه دامپزشکی کاشان اطلاع دهند.

 
نظر شما
ادامه