کد خبر: ۵۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از کشف و ضبط موقت یک محموله دارویی خارج از چرخه مجاز پخش دارویی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمدرضا بهروزیان» اظهار داشت: با عنایت به رصد و پایش نحوه توزیع دارو و واکسن توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی مشهد، در یکی از شرکت های باربری یک محموله دارویی کشف و با توجه به عدم رعایت ضوابط حمل و نگهداری دارو با هماهنگی مقام قضایی ضبط موقت گردید.

وی افزود: این محموله با توجه به برگه های بارنامه متعلق به یکی از شرکتهای تولیدی در استان و یک شرکت پخش دارو می باشد.

دکتر بهروزیان تاکید نمود: محموله های دارویی صرفا باید با خودروهای دارای مجوز بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی و مخصوص حمل دارو انتقال یابد.

وی گفت: بر اساس ضوابط از محموله های مذکور جهت تعیین اصالت و کارایی دارو نمونه برداری شده و به آزمایشگاه ذی صلاح ارسال می گردد و پس از دریافت پاسخ آزمایشات، گزارش نهایی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس دستورالعمل رصد و پایش دارو و طرح تشدید نظارت بر نحوه پخش و توزیع، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 2671 بازدید از شرکت های پخش و داروخانه ها و مراکز مایه کوبی که بعضا بصورت مشترک با کارشناسان اداره صمت بوده انجام و 91  مورد تخلف شامل عدم ارائه فاکتور، گران فروشی و عدم رعایت ضوابط ابلاغی به مراجع قضایی وهیئت بدوی انتظامی نظام دامپزشکی  استان ارجاع شده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Belgium
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
0
انجمن صنفی کجایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دنبال کارهای شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
0
0
لطفا مراکز واکسیناسیون رو با داروخانه یکی نکنید مرکز واکسیناسیون کار خدماتی ارایه میدهد نه فروش کالا
نظر شما
ادامه