کد خبر: ۵۴۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان در روز 30 آذر 98 از پلمب یک واحد درمانگاه دامی روستایی عشایری که بدون مجوز اقدام به جابجایی محل فعالیت خود نموده بود، خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر ناصر مخدوم» افزود: ارائه مجوز دایر نمودن درمانگاه های دامی روستایی عشایری در جهت تسهیل و راحتی دامداران و بهره برداران عزیز بر اساس معیارهایی از جمله دوری روستا از مراکز ارائه خدمات، کم هزینه بودن این خدمات و ... می باشد.

دکتر مخدوم افزود: علی رغم تذکرات کمیته استانی به مسئول درمانگاه مبنی بر عدم نقل مکان به محلی دیگر، وی بدون اخذ موافقت و مجوز کمیته استانی اقدام به جابجایی نموده که با پیگیری های این اداره کل، در روز 30 آذر ماه سال جاری دستور دادستانی با حضور نماینده اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان کامیاران به مرحله اجرا درآمد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
1
واقعا خسته نباشید
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
1
0
تغییر محل پروانه اشتغال بدون مجوز از جمله تخلفاتی است که صراحتا با توجه به ایین نامه هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی باید توسط هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی بررسی شود ، اداره کل چرا فرا قانونی عمل می کند؟ چرا نظام دامپزشکی استان در این موارد سکوت اختیار می کند؟
نظر شما
ادامه