کد خبر: ۵۴۳۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

روز یکشنبه یکم دی ماه سال جاری «دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز با «دکتر توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این نشست دکتر توکلی ضمن خیر مقدم به دکتر صفری رییس سازمان نظام دامپزشکی به تعامل، همکاری و همگرایی بوجود آمده فی ما بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط بوجود آمده ضروری است از این تعامل در جهت رفع مشکلات حوزه دامپزشکی با همکاری وهمفکری هر دو سازمان کمال بهره برداری را بعمل آورده و در راستای حل مشکلات و موازی کاری های بخش دولتی و بخش خصوصی گام های سازنده ای برداشته شود.

دکتر صفری نیز با تایید اظهارات دکتر توکلی اقدامات صورت گرفته را کافی ندانست و گفت: بهتر است از این فرصت بوجود آمده به نحو مطلوب تری استفاده نماییم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز از قطب های پرورش اسب و سوارکاری در کشور است لازم است کلاس های آموزشی تخصصی و کارگاه های تخصصی بیشتری برای دامپزشکان فعال در این حوزه برگزار گردد.

در ادامه این دیدار از یک واحد اسبداری بازدید بعمل آمد.

لازم بذکر است در این دیدار با حضور «دکتر متمنی» رییس شورای نظام دامپزشکی استان البرز، «دکتر لامعی» معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، «دکتر اکبرین» مسئول آموزش سازمان نظام دامپزشکی و معاونین اداره کل دامپزشکی استان البرز و در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و هماهنگی های لازم با شورای نظام دامپزشکی استان البرز انجام شد و در خصوص تعامل بیشتر با بخش خصوصی بحث و تبادل نظر شد.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
1
5
امتياز ٤ سال تخصص داخلي دام بزرگ معادل ٤ كلاس ٤ ساعته بازاموزى نظام دامپزشكي است!!!!
اين طور به نظر مي رسد كه اقايان نظام دامپزشكي فقط نگران اموزش دامپزشكان با تشكيل كلاس هاي نظام هستند كه ................... والا تخصص خواندن كجا و دوساعت كلاس هاي دورهمي كجا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
وقتی قانون گزاران و امتیاز دهنده ها عملا" تجربه ای از حرفه دامپزشکی نداشته باشند و تمام هدفشان تامین مالی ( حال برای چه کسی و کجا بماند)به هر قیمتی باشد ،نتیجه اش به سخره گرفتن علم و عالم خواهد شد .
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
3
به نظرم باید از ظرفیت های حوزه دام بزرگ استان البرز بیشتر استفاده کرد، مثل بیمارستان آموزشی نظرآباد که با حضور متخصصین دام بزرگ، جراحی و مامایی و با تجهیزات بسیار خوب در حال خدمت رسانی هستند
نظر شما
ادامه