کد خبر: ۵۴۳۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس حفاظت محیط‌ زیست نیشابور گفت:یکی از چوپانان اهل روستای کلیدر در هنگام چرای دام موفق شد با استفاده از تلفن‌ همراه خود از یک گونه ارزشمند پلنگ تصویربرداری کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی نوربخش رئیس حفاظت محیط‌ زیست نیشابور گفت: یکی از چوپانان اهل روستای کلیدر واقع در ضلع غربی پناهگاه حیات‌ وحش حیدری، در هنگام چرای دام در ارتفاعات این روستا موفق شد با استفاده از تلفن‌ همراه خود از یک گونه ارزشمند پلنگ تصویربرداری کند.

او ادامه داد:  پلنگ ایرانی قبلا بار‌ها در پناهگاه حیات‌ وحش حیدری توسط محیط‌بانان، دامداران و جوامع محلی و شکارچیان مجاز خارجی مشاهده شده بود و در زمستان سال ۱۳۹۵ نیز با استفاده از دوربین تله‌ای تصویر این گونه ارزشمند ثبت شد.

رئیس حفاظت محیط‌ زیست نیشابور گفت: این اولین ثبت تصویر کامل و واضح با مشاهده مستقیم و مستندسازی از حضور پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات‌ وحش حیدری است.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
2
دقت کنید
شکارچیان مجاز خارجی!!
من دیگه حرفی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ممنون که گفتید، من سریع خبر را خوندم اصلا دقت نکردم! جای بحث و شرمندگی داره چرا شکارچی مجاز خارجی و چرا سازمان حفاظت محیط زییست با اینهمه امکانات و نیرو و بودجه نمیتونه این تصویر را تهیه کنه که یه چوپان تونسته ! بگذریم که رییس سازمان محیط زیست در صحبت هاش دامپزشکی را زیر سوال میبره.

حالا شما دامپزشک به این نکته سنجی پرا بیکاری؟! خخخ
نظر شما
ادامه