کد خبر: ۵۴۳۶۷

روز یکشنبه یکم دی ماه 98 دکتر توکلی مدیر کل دامپزشکی استان البرز و دکتر ضیایی رییس اداره تشخیص و درمان از یک کارخانه تولیدکننده خوراک، کنسانتره و مکمل دامپزشکی در شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید «دکتر توکلی» ضمن بازدید از خط تولید خوراک دام و طیور، کنسانتره، مکمل های دامی و خط تحقیق و توسعه این کارخانه اظهار داشت: رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی در حفظ کیفیت محصولات تولید شده نقش اساسی دارد و نظارت بهداشتی بر خط تولید محصولات، از وظایف ذاتی دامپزشکان مسئول فنی واحد می باشد.

وی تصریح کرد: با همکاری سازمان نظام دامپزشکی در تلاش هستیم دامپزشکانی که به عنوان مسئول فنی واحد ها معرفی شوند آموزش های لازم را در آن حوزه دیده باشند؛ اطلاعات علمی خود را به روز نگه دارند و علاوه بر انجام وظایف کاری، در ارتقای محصول به کارفرما مشاوره علمی بدهند.

دکتر توکلی با تشریح اهمیت نظارت دامپزشکان بعنوان مسئول فنی در واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی اذعان نمود: رعایت دستورالعمل ها و اصول فنی و پرهیز از مخاطرات بهداشتی، خط قرمز این اداره کل محسوب می گردد و عدم نظارت کافی مسئولین فنی در روند تولید دارو، مکمل، واکسن، خوراک دام و طیور و فرآورده های خام دامی مسئولیت های قانونی و پیگرد قضائی در بر خواهد داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود در حمایت از تولید کنندگانی که در چهارچوب قوانین در حوزه دامپزشکی فعالیت و در تولید ملی نقش دارند و باعث اشتغالزایی می شوند گفت: سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان البرز در کنار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در حوزه تولیدات مرتبط با صنعت دام و طیور بوده و آنان را عضوی از خانواده دامپزشکی می دانیم.


نظر شما
ادامه