کد خبر: ۵۴۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  در حالی که انجمن جهانی حمایت از حیوانات برای رسیدگی به وضعیت حیوانات زلزله‎زده ژاپن متعهد به پرداخت 150هزار دلار شده ، انجمن حمایت از حیوانات ایران نسبت به فاجعه اخیر در ژاپن بی‎تفاوت بوده و حتی خبری هم از وضعیت حیوانات آواره بر اثر این فاجعه در سایت خود منتشر نکرده است.
برآورد انجمن جهانی حمایت از حیوانات نشان می‎دهد در مناطق آسیب دیده از زلزله و سونامی اخیر ژاپن، حداقل بیش از سی‎هزار قلاده سگ و گربه نیازمند سرپناه و رسیدگی باشند.


گفتنی است اخیراً رئیس انجمن دامپزشکی ژاپن نیز در پیامی ضمن اعلام یک شماره حساب از خیرین برای کمک به دامپزشکان امدادگر درخواست کمک کرده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
‍‍‍ژاله فطوره چي
|
-
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
با سلام و احترام

وقتي مردم و دولتمردان ايران اينقدر حيوان ستيز هستند و با دست خود باعث مرگ و كشتار آنها ميشوند. چه انتظاري از انجمن ميشود داشت؟‌ من رفتم باغ وحش حتي يك گربه هم آنجا بنود.. به احتمال زياد سازمان دامپزشكي همه آنها را كشته و صدايش را در نمياورد. سگ هاي بدبخت هم كه اينگونه ناجوانمردانه تيرباران ميشوند.
دیاما
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
0
اگر دانی که نان دادن ثواب است...
اونجا اگه حیوانات آواره شدن ایجا سونامی نیومده دامپزشکا آواره شدن.برادر من انجمن مردمی حمایت از حیوانات ما واسه خودش پول نداره چه برسه به سونامی زده ها...همین قدر که آدمی اونقدر جنم داره که تو این مملکتی که داریم انجمن حمایت از حیواناتی که بعضا نجس هم هستن تشکیل بده از سرتون هم زیاذه....موید باشید
نظر شما
ادامه