کد خبر: ۵۴۲۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

رییس و بنیانگذار پژوهشکده آرتمیا و آبزیان دانشگاه ارومیه، به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «ناصر آق» رییس و بنیانگذار پژوهشکده آرتمیا و آبزیان دانشگاه ارومیه که به عنوان پژوهشگر برتر بیستمین جشنواره پژوهشگران برتر کشور انتخاب شد با اشاره به کسب این عنوان اظهار کرد: آمارهایی که وزارت علوم در جشنواره اخیر اعلام کرد، در گرایش‌های مختلف علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، دامپزشکی، هنر و علوم پزشکی بودند.

وی تصریح کرد: در مجموع 247 نفر از بین هزاران محقق و هیات علمی دانشگاه‌ها در این جشنواره معرفی شده و شاخص‌های اصلی که برای آن در نظر گرفته بودند، نقش موثر در انتشارات علمی در سطح بالا، نقش پژوهشگر در ارتباط با صنعت و جامعه، نقش پژوهشگر در حل مشکلات و رفع نیازهای کشور، فعالیت و نقش پژوهشگر در عرصه جهانی و بین‌المللی، برنامه محوری و تمرکز در انجام پژوهش‌های هدفمند و نقش پژوهشگر در خلق آثار فاخر و ثبت اختراع و افتخار بوده است.

رییس و بنیانگذار پژوهشکده آرتمیا و آبزیان دانشگاه ارومیه گفت: از بین 247 نفری که از دانشگاه‌های مختلف کشور معرفی شدند، که معمولا هر دانشگاه سه نفر را معرفی کرده بود، 17 نفر پژوهشگر انتخاب شد.

وی افزود: در این رابطه رشته‌های علوم انسانی و هنر چهار نفر، رشته‌های کشاورزی، دامپروری و پزشکی چهار نفر، علوم‌پایه سه نفر، علوم مهندسی دو نفر و علوم پزشکی نیز چهار نفر بودند که بنده در بخش علوم کشاورزی، منابع طبیعی و دام پزشکی شرکت کرده و در بخش علوم کشاورزی منابع طبیعی، شیلات و آبزی پروری به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدم.

آق اظهار کرد: از بین این 17 نفر پژوهشگر برتر، هشت نفر از شهرستان‌ها و 9 نفر از دانشگاه‌های تهران بودند که تقریبا تهران و شهرستان برابر هستند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
3
تبریک بهشون من ی کنگره رفتم ارومیه و اقای دکتر اق جزمعدود اساتیدی بودن که با علاقه و بدون هیچ چشم داشتی علمشون رو در اختیار بقیه میزاشتن و پژوهشگاه درخوری فراهم کرده بودن برعکس اساتید بعضی از دانشکده های مطرح که حتی اولین امکانات رو هم ندارن و اساتیدش به فکر اداره کلینیک های شخصی خودشان در قبال پول ناچیز و فراموشی دانشجویان هستن
مجتبی گلی
|
Germany
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
4
صد تبریک به برادر بزرگوار و استاد گرامی جناب آقای دکتر ناصر آق که از نظر منش و اخلاق و صفات انسانی هم الگو و برترین هستند. ایشان در هنر رزمی کاراته هم کم نظیر هستند و در دوره DVM در دانشگاه ارومیه مربی ما در تیم کارته دانشگاه ارومیه جهت شرکت در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور بودند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
1
بله،تبریک، وقتی یک نفره و خانوادگی دنبال علم باشی و عرصه را برای افراد خاصی باز بگذاری، شرایط بهتر از این نمی شود.
نظر شما
ادامه