کد خبر: ۵۴۲۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل اداره پیشگیری و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه گفت : نگهداری انواع پرنده وحشی در یک مکان مسکونی در محیط زندگی شهری آلودگی محیط و صدای ناهنجار آن‌ها باعث آزار و اذیت شهروندان شده بود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «شهبازی» مدیر کل اداره پیشگیری و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه گفت : در پی گزارشات مردمی در خصوص نگهداری انواع پرنده وحشی در یک مکان مسکونی در محیط زندگی شهری که بوی تعفن؛ آلودگی محیط و صدای ناهنجار آن‌ها باعث آزار و اذیت شهروندان شده بود .

او گفت : برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری که نگهداری و پرورش هرنوع پرنده تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب میگردد در این خصوص مامورین اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و کارشناسان اداره کل دامپزشکی و اداره بهداشت و بازرسان اداره اصناف از مکان مذکور بازرسی نموده و بیش از ده هزار انواع پرنده وحشی کشف نمودند و به مالک اخطار گردید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری و پاکسازی مکان مورد نظر اقدام نماید.

شهبازی با اشاره به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، ماده ۵ قانون دامپزشکی، و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها افزود: با افرادی که اقدام به نگهداری و پرورش هرنوع پرنده یا احشام در محیط زندگی شهری نمایند برابر قانون رفتار خواهیم کرد .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر بهروزی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
بعد محیط زیست نظری نداشته برای این 10000 پرنده حیات وحش؟!!!!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
یعنی دامپزشکی هم اطلاع پیداکرده؟
اونوقت پرنده ها چی شد؟
۴٨ ساعت مهلت برای پاکسازی؟
واقعا به دامپزشکی شهرستان کرمانشاه امیدوار شدیم؟؟؟؟
خانمحمدی
|
United States of America
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
پرنده وحشی نبوده بلدرچین پرورشی هست که در سطح شهر هم بفروش می رسد وفق قوانین و مقررات شهرداریها نگهداری آنها در محدوده شهر ممنوعه
نظر شما
ادامه