کد خبر: ۵۴۲۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر امروز در تولید محصولات کشاورزی آرامش داریم به دلیل مدیریت مناسب در وزارت جهاد کشاورزی است!

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، «حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی» در اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن همایش های نعمتی‌جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهارکرد: اگر امروز در تولید محصولات کشاورزی آرامش داریم به دلیل مدیریت مناسب در وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشارزی، وزارت معیشت مردم است و هچ وزارتخانه‌ای این چنین با معیشت مردم در ارتباط نیست، افزود: امروزه کمبودی در تامین اقلام اساسی در کشور وجود ندارد و تامین این اقلام با تولید کشاورزی و هدایت متخصصین وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز بسیج یک جریان جهانی شده است، افزود: بسیج در انقلاب ما تجربه موفقی بوده که کشورهایی همچون سوریه، عراق و لیبی از آن بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه مردم باید وارد صحنه شوند، گفت: دولت با امکانات بسیار برای حل مشکلات جامعه نیازمند همراهی مردم است؛ در حال حاضر صحنه جنگ از عرصه نظامی به عرصه اقتصادی تغییر یافته و بر این اساس مقام معظم رهبری در سال های اخیر شعارهایی با نام‌ نام اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تعیین کرده‌اند.

پینوشت حکیم مهر:

دو تصویر بالا به فاصله یک ماه منتشر شدهاند!
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین ترابی
|
Bulgaria
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
1
ای کاش اسامی گیرندگان اراضی ملی از وزارت کشاورزی و سازمان جنگلها در ۱۵ سال اخیر اعلام شود تا بر همگان معلوم گردد چگونه و با چه پشتوانه ای کسی اینهمه مدت بر راس وزارتخانه و سازمانهای تابعه بدون تخصص لازم اسب می تازاند و چرا درست در زمان استیضاح قطعا بی نتیجه باز هوایش را داشته و به احترامش حکم مشاورت شان صادر و از سوی دیگر نابودی نسبی کشاورزی و دامپروری در این سالها را مدیریت مناسب ! نام گداشته و در پناه شان به امور شخصی مشغول میشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
1
آرامش گورستانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
2
اگر این مطلب رو بعداز عید اظهار میکردند دروغ سیزده خوبی میشد .
ما اگر نمیتونبم حرف خوب بزنیم لااقل میتونیم که حرف نزنیم . اگر منظورشون مدیریت رانت و فساد نزد مدیران دستگیر شده اخیر هست که کاملا درست میگن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
2
وقتی قدرت خرید مردم برای گوشت قرمز داخلی و شیر در حد کشورهای آفریقایی و میانگین مصرف گوشت قرمز و مرغ مردم یعنی 27 کیلوگرم از میانگین جهانی 43 کیلوگرم فاصله بسیار داشته باشد، معلوم است که بازار آرامش دارد!

چون قصابی ها منتظرند که مشتری بیاید و مشتری هم از این قیمت های 100 هزار تومان و 110 هزار تومان که باز هم زیر قیمت است فرار می کند
و گوسفنددار مجبور است با یونجه کیلویی 3200 تومان تولیدش را ارزان بفروشد و این است که روستاهای ما روز به روز از دام و دامداری تهی تر می شود
نظر شما
ادامه