کد خبر: ۵۴۱۶

حکیم مهر -  دکتر آراسب دباغ مقدم مشاور عالی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) در پاسخ به دو پرسش حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

وی بهترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 را برگزاری مراسم روز دامپزشکی (14 مهر) دانست که با حضور دو وزیر جهاد کشاورزی و بهداشت و برخی از مسئولان بلندپایه نظیر فرمانده بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ارتش و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و اظهارات آنان درباره اهمیت نقش دامپزشکان در بهداشت مواد غذایی و بهداشت عمومی جامعه توأم شد.

دکتر دباغ‎مقدم همچنین درباره ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به نظارت ضعیف سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد و ضمن انتقاد از عدم نظارت کافی بر عرضه ماهی به بازار ماهی‏فروشان بندرعباس به عنوان نمونه اشاره نمود.

وی افزود : آنچه اینجانب در سفر اخیر به بندرعباس به عنوان نمونه مشاهده نمودم عدم نظارت سازمان دامپزشکی کشور بر عرضه ماهی و وضعیت غیربهداشتی عرضه آبزیان در بازار ماهی‎فروشان بود که می‎توانم از آن بعنوان ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 و روزهای آغازین سال 90 یاد کنم.

 

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر نیز در پیام نوروزی خود از دست اندرکاران برگزاری مراسم روز دامپزشکی در سال 89 بخصوص سازمان دامپزشکی کشور که هدایت این مراسم را بعهده داشت تشکر نمود.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه