کد خبر: ۵۴۱۳۶

جلسۀ برنامه‌ریزی و هماهنگی اداری به ریاست مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارت ستادی و فنی اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان گفت: این جلسه با هدف بررسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجموعۀ دامپزشکی استان بر اساس سیاست‌ها و برش‌های استانی ابلاغ شده برگزار شده است.

«دکتر حسینعلی سلطانی» افزود: شاخص‌های ارزیابی عملکرد شامل دو بخش شاخص‌های اختصاصی و عمومی است که در شاخص‌های اختصاصی رتبۀ مطلوب و جایگاه مناسب داریم و به دلیل ماهیت فعالیت‌های دامپزشکی می‌بایست شاخص‌ها عمومی را به درستی تعریف، معرفی و عملیاتی کنیم.

وی گفت: اغلب خدمات ارائه شده به بهره‌برداران حوزۀ دامپزشکی به صورت عملیاتی است و با انجام برنامه‌های کنترل و پیشگیری در راستای تأمین سلامت و بهداشت انواع دام، کنترل و پیشگیری انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و در نهایت به صورت مجموعۀ عملیات‌های سنگین، متنوع و پیچیدۀ نظارتی، بهداشتی و قرنطینه‌ای جهت دستیابی به سلامت آحاد جامعه، نمود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشتر فعالیت‌ها و خدمات دامپزشکی در سطح جامعه، جنبۀ میدانی و عملیاتی دارند، لذا این‌گونه می‌توان گفت که میز خدمت مجموعۀ دامپزشکی، در محل فعالیت و یا زندگی بهره‌برداران این حوزه قرار دارد و به عبارتی بسیاری از بهره‌برداران حتی بدون مراجعۀ مکرر حضوری به مراکز دامپزشکی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.



نظر شما
ادامه