کد خبر: ۵۴۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهور آمریکا در سفر به مغولستان با دریافت مجوز رسمی شکار، گونه ای نادر و در معرض خطر را کشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تیتریک، مجوز رسمی شکار پس از ملاقات ترامپ با رئیس جمهور مغولستان صادر شد.

گفته می شود که صدور مجوز پس از ترک کشور صورت گرفته است. ترامپ با "خلتماگیین باتولگا" رئیس جمهور مغولستان ملاقات کرده و این احتمال وجود دارد که در این ملاقات توجه ویژه ای به پسر رئیس جمهور آمریکا شده که این مجوز به او داده شده است.

به گزارش guardian، گوسفندان ارگالی با شاخ های بزرگ، گنجینه ای ملی در آنجا به حساب می آیند و اجازه شکار آنها توسط سیستم خاصی کنترل می شود که کارشناسان می گویند بیشتر مبتنی بر پول و ارتباطات سیاسی است.

راهنماها گفتند که ترامپ جونیور با استفاده از تفنگ لیزری خود به این گونه نادر شلیک کرد.

"خواندیگ اخباس" 50 ساله گفت که ترامپ جونیور به راهنماهای شکار محلی دستور داد از یک ورقه آلومینیومی برای حمل لاشه استفاده کنند تا خز و شاخ آن آسیب نبیند. او همچنین یک گوزن قرمز را شکار کرد که این مورد نیز به مجوز نیاز داشته است.

قانونی بودن واردات غنائم به آمریکا مانند بسیاری از موضوعات دیگر در دولت ترامپ گیج کننده و همواره در حال تغییر بوده که رئیس جمهور خود علیه این عمل مخالفت کرده است و این شیوه های شکار را نمایش وحشت خواند این در حالی است که 2 پسر او مشتاق و از شکارچیان غنائم هستند.

برای وارد کردن حیوانات در فهرست گونه های در معرض خطر، یک شکارچی آمریکایی باید ثابت کند که کشتار آن به طور کلی برای گونه های دیگر سودمند خواهد بود.

در سال 2017 دولت ترامپ قبل از اینکه دوباره این ممنوعیت را اعمال کند، در برابر چنین محدودیت هایی در مورد شکار غنائم از دوران اوباما عقب نشینی کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر علیرضا راکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
اگر این خبر و تصویر در یک پایگاه خبری غیرتخصصی منتشر شده بود متعجب نمیشدم ولی انتشار عکس بوفالو به جای گوسفند (Argali sheep) در حکیم مهر تأسف آور است!
تصویر منشر شده مربوط به سفر پسر ترامپ به کشور زیمباوه در سال 2011 و شکار بوفالو در آن کشور است.
از حکیم مهر انتظار میرود در انتشار مطالب بیشتر دقت کند!
لینک خبر از خبرگزاری گاردین:

https://www.theguardian.com/environment/2018/jul/17/trumps-wildlife-board-claims-trophy-hunting-saves-endangered-animals
نظر شما
ادامه