کد خبر: ۵۴۱۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

«دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با سفر به شهرستان کاشان از کارخانه داروسازی گیاهی باریج اسانس بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با همراهی معاون سلامت، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور مدیرکل، رئیس اداره تشخیص و درمان، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، رئیس و کارشناس واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان با حضور در محل کارخانه داروسازی گیاهی باریج اسانس از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید و طی یک نشست صمیمی با مدیر عامل و تیم فنی شرکت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدای این نشست «حجازی» مدیر عامل شرکت باریج اسانس ضمن خیر مقدم به مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان در ادامه به بیان گزارشی مختصر از زمان تاسیس کارخانه تاکنون پرداخت و محصولات تولیدی این کارخانه در زمینه سلامت دام ها را معرفی نمود.

وی به برخی مشکلات و فراز و نشیب های پیش روی تولید اشاره کرد و اذعان داشت: در صورت حمایت و رفع مشکلات موجود، خود را مکلف به ارتقاء می دانیم و با توان بیشتری در زمینه تولید داروهای گیاهی پزشکی و دامپزشکی گام خواهیم برداشت.

سپس «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان با بیان خداقوت به مدیرعامل، متخصصان و کارکنان این واحد تولیدی، از تلاش شبانه روزی آنان در زمینه حفظ و حراست از سلامت انسان ها و دام ها تشکر و قدردانی نمود.

وی در بخشی دیگر به مشکلات بیان شده در این جلسه اشاره نمود و اذعان داشت: ما باید خودمان را نیروی محرکِ بخش خصوصی بدانیم و در راستای تحقق هر بیشتر اهداف رونق تولید، ضمن ارائه مشاوره های تخصصی از سوی کارشناسان مجرب دامپزشکی استان، تا حد توان از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهم ورزید.

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک به واسطه کسب افتخارات متخلف از سوی شرکت باریج اسانس در صنعت داروسازی گیاهی، تلاش افزون تر مدیریت و متخصصان این کارخانه در زمینه توسعه تولید داروهای گیاهی قابل استفاده در دامپزشکی با هدف حفظ و حراست از سرمایه های ملی را خواستار شد.

در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مدیرعامل شرکت باریج اساس از زحمات آنان تقدیر گردید.




انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
1
1
البته این بدین منظور نیست که کارفرماها در کشتارگاهها هر چی بگند همونه .ماهم محرک و ادامه دهنده ی راه اونها باشیم.البته در استان اصفهان به همت انجمن صنفی مقتدر و همکاری ادره کل و نظام حرکات شایسته ای صورت گرفته.قابل توجه استانهای شرقی کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
5
در سازمان دامپزشکی داروهای گیاهی متولی ندارد و تا اداره مستقل داروهای طبیعی مثل وزارت بهداشت شکل نگیرد هیچ مشکلی از این بخش حل نخواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
5
ثبت و تولید داروهای گیاهی در سازمان دامپزشکی دچار مشکلات عدیده ساختاری و نرم افزاری است که یک همت والا از طرف رئیس محترم سازمان و معاونت محترم علمی فناوری ریاست جمهوری به عنوان سیاست گذار این بخش و کارشناسان خبره داروهای گیاهی سازمان را میطلبد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
3
دکتر موحدی یکی از معدود مدیرکل های سازمان دامپزشکی کشور است که با تمام وجود به تولید داخل ایمان دارد و از هیچ کوششی جهت حمایت از تولید داخل دریغ نورزیده است .
نظر شما
ادامه