کد خبر: ۵۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

۴ مرد با جمع کردن ضایعات گوشت و مرغ از کشتارگاه ها اقدام به تهیه گوشت چرخ کرده غیربهداشتی کرده و آنها را به رستوران ها می فروختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، «سرگرد داوود آقازاده» رییس کلانتری ۱۷۵ باقرشهر گفت: چندی قبل ماموران در جریان فعالیت یک کارگاه در زمینه پخش گوشت های چرخ کرده غیربهداشتی به رستوران ها قرار گرفتند که تیمی از ماموران با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری و تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

 وی افزود: ماموران روز ۱۱ آذر ماه با حضور در این کارگاه متوجه شدند که این کارگاه با جمع کردن ضایعات و آشغال های گوشت های مرغ و گوسفند در تهران اقدام به چرخ کردن آنها کرده و سپس گوشت های چرخ کرده را به تهیه غذا به رستوران ها می فروشند.

سرگرد آقازاده ادامه داد: با حضور عوامل وزارت بهداشت مشخص شد که گوشت های قرمز داخل این کارگاه فاقد تاریخ تولید و انقضاء بوده و اصلا مشخص نیست گوشت چه حیوانی است که همه ۳ کارگر و صاحب کارگاه در این عملیات دستگیر شدند و ۹ تن گوشت چرخ کرده غیربهداشتی کشف شد.

رییس کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در پایان گفت: با توجه به اینکه مصرف این گوشت ها باعث بیماری شود بررسی ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری و وزارت بهداشت قرار دارد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
اسمی از دامپزشکی چرا برده نشد در صورتی که من خودم برا نمونه گیری رفتم
نظر شما
ادامه