کد خبر: ۵۳۸۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
در سازمان دامپزشکی کشور:
با توجه به تاکید رئیس سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اهمیت ارتقای سطح کیفیت محصولات دارویی دامپزشکی، نشست یک‌روزه کارگروه بهبود فرآیند اجرایی PMS دارو و مواد بیولوژیک در محل این سازمان برگزار شد ...
 
 

حکیم مهر: با توجه به تاکید رئیس سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اهمیت ارتقای سطح کیفیت محصولات دارویی دامپزشکی، نشست یکروزه کارگروه بهبود فرآیند اجرایی  PMS دارو و مواد بیولوژیک در محل این سازمان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کریم قانعی» دستیار رئیس این سازمان اعلام کرد: پیرو دستور دکتر علیرضا رفیعی‌پور ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور تشکیل جلسه ای با حضور صاحبنظران در خصوص بهبود فرآیند اجرایی مراقبت پس از فروش دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی (PMS ) ضروری به نظر می‌رسید، بنابراین جلسه فوق با حضور دکتر قاسم رضاییان زاده معاون تشخیص و درمان و مدیرکل حوزه ریاست و مدیران کل دفاتر تخصصی این سازمان و تعدادی از کارشناسان ادارات کل استانها در سالن جلسات سازمان دامپزشکی برگزار گردید.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر انجام شده در سال های گذشته بر حفظ دستاوردها و همچنین تقویت فرآیندهای تعریف شده، تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، در این نشست «دکتر قاسم رضاییان‌زاده» ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، مطالبی را در خصوص اهمیت  PMS بیان کرد و از آمادگی دفاتر زیرمجموعه معاونت تشخیص و درمان در طول انجام اقدامات اصلاحی و زمان اجرای آن خبر داد.

وی همچنین پیشنهاد کرد تا این کمیته بصورت پیوسته برگزار شود و گزارش نتایج به دست آمده نیز جهت اقدامات بعدی به شورای معاونین سازمان دامپزشکی کشور ارائه شود.

 «دکتر محمد‌باقر مقدس» مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور نیز در این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جلسه جهت تحقق اهداف تبیین شده، برای هرگونه همکاری با این کارگروه اعلام آمادگی کرد و ضمن ارائه توصیه‌های لازم جهت پیشبرد بهتر امور، بر تقویت فرآیند سیستمی و سامانه‌های موجود در سازمان تاکید کرد.

لازم به ذکر است در بخش پایانی این جلسه، دکتر قانعی مسئول برگزاری جلسه پس از بحث و ارائه نظرات شرکت‌کنندگان، پیشنهاد کرد تا جهت استفاده از نقطه‌نظرات صاحبنظران ادارات کل دامپزشکی در تمامی استانها، 4 کمیته نیز با محوریت استان‌های سمنان، اردبیل، اصفهان و مازندران تشکیل شود تا با توجه به تاکید ریاست سازمان بر مشورت‌پذیری در اتخاذ تصمیم‌های مهم ملی، موضوع‌های مرتبط با بهبود فرآیند اجرایی  PMS با مشورت ادارات کل دامپزشکی استانها به جمع بندی برسد.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
1
1
من نمیدونم این طرح کذائی رصد وپایش داروخانه را کی طرح کرده کلا غلطه هدف گیریش بر قیمت آنهم الکی
نیکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
3
دفتر دارو درمان و معاونت مربوط به آن از ۵ سال پیش تا الان در حال تدوین و اجرای دستورالعمل pms می باشد، احتمالا ریاست محترم سازمان سلسله جلسات چکش کاری pms در این خصوص را فراموش کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
1
با جلسه و کارگروه کار پیش نمی رود ...... (شرکت .......... گرگان)را دادیم دامپزشکی گیلان آزمایش کردن سولفادیازین 8 میلی گرم بجای 400 میلی گرم و تری متو پریم صفر میلی گرم بجای 12 میلی گرم چه اتفاقی افتاد نمیدانم آیا با کارخانه برخورد شد خیر همش رانت بازی بدبخت من مسئول فنی که مدیر عامل میگه کار تو بلد نیستی هر چی میگی داروها شده آب خالی باور ندارن
شیلا شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
3
کلا هر نظری که با نظرات خودتون همسو است چاپ می کنین . و این اصلا درست نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
1
واقعا این طرح رصد و پایش الکی و سرکاریه لطفا یه فکری بکنین.این طرح شده از سر باز کردن و فرستادن کارشناسان دنبال نخود سیاه.الان برای هر کاری سامانه وجود داره جز دارو درمان و رصد و پیگیری دارو و واکسن و مواد بیولوژیک از بدو تولید یا ورود به کشور تا رسیدن دست مشتری با طراحی یه سامانه قابل پیگیری هست
شیلا شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
2
دفتر دارو در سازمان دامپزشکی با هر سامانه ای که شفافیت ایجاد کنه مخالفه .
نظر شما
ادامه