کد خبر: ۵۳۸۳۶

مديركل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تعامل همه جانبه ميان حفاظت محيط زيست و دامپزشكي استان اردبیل بمنظور پيشگيري از شيوع بيماري هاي مشترك و واگيردار انسان و دام (حيات وحش و پرندگان مهاجر) امر موثر و مفيد است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل، «سعید شهند» در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار كرد: لازم است دو دستگاه نظارتي محيط زيست و دامپزشكي با برقراري گشت هاي مشترك نسبت به بررسي وضعيت بيماري ها در حيات وحش اقدام كنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: اداره كل حفاظت محيط زيست در انجام وظايف قانوني، همكاري و همراهي مناسب و مطلوبي با دامپزشكي استان دارد.

وی با بيان اينكه دامپزشكي در بهداشت عمومي و سلامت جامعه نقش انكار ناپذيري دارد، گفت: همكاري و تعامل دامپزشكي با محيط زيست راهي مطمئمن براي جلوگيري از انتشار آلودگي هاي زيست محيطي است.

مديركل دامپزشکی استان اردبیل نيز در اين ديدار با قدرداني از ديدگاه مسوولان محيط زيست به دامپزشکی و اهميت سلامت آن، بر لزوم افزايش همکاریها بر اساس تفاهم نامه همکاری تاكيد كرد.

صالحی با بیان اینکه ارتباط محیط زیست و دامپزشکی یک ارتباط دو طرفه است از همکاری های مشترک در حوزه آموزش و پیشگیری از وقوع بیماری در حیات وحش خبر داد.
 
 
نظر شما
ادامه