کد خبر: ۵۳۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری پدر و پسری خبر داد که در مغازه های قصابی و ساندویچ فروشی گوشت و مواد غذایی فاسد به مشتریان خود می فروختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «سرهنگ هادی زمانیان» در توضیح این خبر، بیان داشت: ظهر روز گذشته تعدادی از شهروندان به کلانتری 111 هفت چنار مراجعه و از نگهداری و توزیع گوشت های فاسد توسط قصابی محله شان اعلام شکایت کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه توزیع مواد غذایی فاسد سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد، افزود: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل به دست آمد که مالک قصابی از یخچال هایی برای نگهداری گوشت ها استفاده می کند که دمای مناسبی برای نگهداری آنها نبوده و موجب شده که گوشت های داخل یخچال ها فاسد بشود.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی های قضائی، تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مشخص شد که مالک قصابی در زیر زمین محل سکونتش، طیور زنده نگه می دارد و با ذبح غیر بهداشتی و نگهداری آنها در زیر زمین، گوشت های غیر بهداشتی را به اهالی محل توزیع می کند.

کلانتر محله هفت چنار در ادامه تصریح کرد: علاوه بر گوشت های فاسد، در زیر زمین محل سکونتش مقداری ضایعات گوسفندی و لوازم تهیه غذای فست فودی وجود داشت که نشانگر این بود متهم این ضایعات را برای تهیه مواد غذایی فست فودی مصرف می کند.

زمانیان عنوان کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مشخص شد که پسر این خانواده دارای مغازه ساندویچی است و با همکاری پدرش مواد غذایی فست فودی مانند همبرگر و ... از ضایعات گوسفندی تهیه می کند.

رئیس کلانتری هفت چنار با اشاره به حضور نماینده دامپزشکی استان تهران در محل و کشف 400 کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی، افزود: این پدر و پسر در همان بازجویی اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
خبر درسته ولی جالبه بدونید در اون زمان سرهنگ هادی زمانیان هیچ نقشی تو این حل این داستان نداشتن حتی برای پیگیری اینکه عده ای به بوتولیسم مبتلا شده بودن بی تفاوت شدن ولی یکی از پرسنلشون بررسی کرد که حالا اسمشو نمیبرم
نظر شما
ادامه