کد خبر: ۵۳۷۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر -  یک مهندس اقتصاد کشاورزی درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظری عجیب در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر پرداخت.

مهندس زینب روشن که مدیریت تبلیغات و بازرگانی در زمینه کشاورزی و دامپروری را بعهده دارد بهترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 را .............................................. دانست و ناگوارترین اتفاق سال 89 در حوزه دامپزشکی را هم مرگ حیوانات بی‎گناه در باغ وحش تهران عنوان کرد!

گفتنی است در پی مرگ ببر وارداتی در باغ وحش تهران در سال 89 و با اطلاع رسانی بسیار ضعیف سازمان دامپزشکی، سازمان حفاظت محیط زیست در چند مرحله تقصیر را به طور کامل متوجه سازمان دامپزشکی نمود و باعث تخریب وجهه دامپزشکان گردید.

به نظر می رسد اینگونه اطلاع رسانی ضعیف و عدم توانمندی سازمان دامپزشکی در دفاع از حریم و جایگاه حرفه دامپزشکی سبب قضاوت‎های اینچنینی باشد.

 

 اصلاحیه و تکمیلی : در پی تذکر دکتر آراسب دباغ مقدم مشاور عالی حکیم مهر ، ضمن احترام به ابراز نظر مهندس روشن که در این نظرسنجی شرکت کرده و تشکر به دلیل آنکه نظر شخصی خود را ابراز نموده‎اند، از آنجایی که این نظر موجب ایجاد تلقی توهین به کلیت یک صنف (دامپزشکان) می‎شود بخشی از نظر این بیننده محترم حکیم مهر درباره بهترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 حذف و از عموم همکاران و بینندگان محترم عذرخواهی می‎گردد.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
il;hv
|
-
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
0
0
ایشان این افاضات را در کجا منعکس نموده اند؟و ممنون میشویم اگر سوابقی از ایشان دارید مرحمت نمایید.
با تشکر - حکیم مهر
|
-
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
0
0
با سلام و احترام / ضمن تشکر از تذکر و توجه شما - در متن خبر عبارت در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر اضافه شد. ایشان یکی از بینندگان محترم حکیم مهر هستند.
سلیمی
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
از ثبت چنین نظری در سایت شما متاسف هستم. ایشان بهترین خبر را «اثبات بی سوادی دامپزشکی» دانستند. کدام مرجعی چنین قضاوتی را ارائه نموده است. اصلاً شما بفرمائید که رشته اقتصاد کشاورزی در کدام دانشگاه تدریس می شود و این فرد از کجا فارغ اتحصیل شده است که مطالب کذب میگوید.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
با سلام و احترام / جناب دکتر دباغ مقدم مشاور محترم عالی حکیم مهر / در پی تذکر حضرتعالی این خبر اصلاح گردید.- محمد لطفی زاده - مدیرمسئول حکیم مهر

شان حکیم مهر نباید اجازه دهد که هر نوع مطلبی از هر آدم کم اطلاع یا مغرضی در آن درج شود. مگر یک لیسانس اقتصاد کشاورزی که با رتبه بالای چند ده هزار لابد از یک دانشگاه درجه 3 مدرک گرفته اجازه دارد به دانش و کلیت یک صنف توهین کند. به عنوان مشاور حکیم مهر از شما می خواهم مطلب ایشان را حذف کنید. متشکرم.
زینب روشن
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
جناب آقای دکتر دباغ ،آقای سلیمی و مدیر مسئول محترم حکیم مهر
به اطلاع می رسانم بی اطلاعی مسئولین و ندانم کاری های ایشان باعث به وجود آمدن چنین اتفاقاتی شده است و بار دیگر قضاوت نادرست شما مانند سایر مسئولین در همین نظر خواهی کوتاه تکرار شد.بدون اطلاع از رتبه ی یک کارشناس در مورد آن قضاوت نکنید.من فعال و علاقمند به امور دامپروری و کشاورزی و دانش آموخته ی دانشگاه تهران که صد در صد دانشگاه درجه ی 3 برخلاف گفته ی دکتر دباغ هستم.برای اظهار نظر نیازی به یدک کشیدن عناوین دکتر و مهندس مدیر و رئیس ندارم.اظهار نظر اینجانب بنا بر دنبال کردن اخباری است که از باغ و وحش و دامپزشکی از گوشه و کنار خواندم.با یک جستجوی ساده در همین وب سایت در مورد ببرهای سیبری و اتفاق های باغ وحش و اظهارات مسئولین متوجه خواهید شد هنگامیکه همه منتظر شنیدن جواب و توجیه منطقی بودند مسئولین چگونه تقصیر را به گردن سایرین انداختند و انواع اخبار کذب و صحیح با هم مخلوط شد و....
زینب روشن
|
-
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
اگر در گوشه ای از ایران حیوان مجروحی معالجه شود خبر درمان آن را به سراسر جهان مخابره می کنند ولی کشتن حیوانات بی گناه و یا مرگ آن ها بر اثر ناتوانی در تشخیص و درمان به موقع و ... در حاشیه ی دعواهای مدیران مسئول قرار می گیرد .گزارش تصویری به چند عکس خبری خلاصه می شود .چرا ترکیدن لوله ی آبی در گوشه ای از شهر شامل پوشش خبری برنامه های صدا و سیما قرار می گیرو اما مرگ حیوانات بی گناه به دست انسان ها نه!!!!!!! جریانات بعد از این اتفاق ماه ها ادامه داشت اما خبررسانی ها !!!
نظر شما
ادامه