کد خبر: ۵۳۷۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

سازمان بسیج سازندگی کشور و سازمان دامپزشکی کشور در راستای توسعه اقدامات دامپزشکی بویژه در مناطق روستایی و عشایری و اجرای اردوهای جهادی، تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس این سازمان بمنظور تبریک فرارسیدن هفته بسیج در سازمان بسیج سازندگی کشور حضور یافت و با «دکتر محمد زهرایی» رئیس این سازمان دیدار کرد.

رفیعی پور در این دیدار ضمن شادباش فرارسیدن هفته بسیج از خدمات ارزشمند بسیج سازندگی و همکاریهای این مجموعه با سازمان دامپزشکی کشور تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمانه، دو طرف در زمینه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی و ارائه خدمات دامپزشکی کشور گفت‌وگو کردند و مقرر گردید تا جهت تبیین جزییات این همکاری‌ها به زودی تفاهم نامه‌ای بین این 2 سازمان منعقد شود.

لازم به ذکر است در سازمان بسیج سازندگی کشور 12 هزار گروه جهادی با بالغ بر 500 هزار نفر فعال هستند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
Bulgaria
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
پای جهاد رو در دامپزشکی باز کردند و یکی از علل به این روز افتادن دامپزشکی همان بود کافی نبود و درسی برایشان نشد پای آنان را باز کنید تا روزگار سیاهتر از امروز را ببینید.عجیب اینکه با این روش ها میخواهند به وزارت بهداشت بپیوندند که در خواب ببینند آنان چنین اجازه ای دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
2
تفکرات جهادی مربوط به زمان جنگ بود که تمام شد.بجای تفاهم با چنین ارگانهایی باید به فکر نظم دهی به سیستم و بخصوص بخش خصوصی باشید تا برای عموم جوانان اشتغالزایی شود
نظر شما
ادامه