کد خبر: ۵۳۶۶۹

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از برخورد قانونی با هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، «دکتر سعید جان بخش» رئیس شبکه دراین خصوص گفت: کارشناسان واحد نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه، یک واحد قطعه بندی مرغ را که اقدام به فعالیت در زمینه فرآورده های خام دامی بصورت غیرمجاز می نمود را شناسایی و کشف نمودند.

 وی افزود: این اقدام در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان خمینی شهر صورت می گرفت که متصدی آن، پس از قطعه و بسته بندی مرغ ها با استفاده از یک برند خاص، نسبت به توزیع در سطح مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان مبادرت می نموده که پس از کشف محل، سردخانه وی در منزل مسکونی پلمب و متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان این شبکه در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه به صورت مستمر و سرزده از واحدهای تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی سطح شهرستان بازدید می نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا فعالیت به صورت غیر مجاز، برخورد قانونی صورت می گیرد.




نظر شما
ادامه