کد خبر: ۵۳۶۴۵

یک بهله سارگپه که با ورود ناگهانی به مغازه‌ای در جنوب‌غرب تهران موجب وحشت شماری از اهالی شده بود، توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، صبح امروز شماری از شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام کردند که یک بهله پرنده شکاری وارد مغازه‌ای در محله شهرک ولیعصر شده و موجب ترس و وحشت ساکنان محل شده است که در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۸۷ را به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر (عج)، میدان الغدیر اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک بهله پرنده شکاری «سارگپه» ناگهان وارد مغازه‌ای در حوالی میدان الغدیر شده و با توجه به اینکه زخمی بوده دچار ترس شده و قادر به پرواز نیز نبود. در همین راستا نیز قصد حمله به شهروندان را دارد.

آتش نشانان با مشاهده این حیوان با استفاده از تجهیزات مخصوص، این پرنده را بدون آسیب‌دیدگی به دام انداخته و با هماهنگی‌های انجام شده این حیوان را به بوستان پردیسان منتقل کردند.  

سارگَپه پرنده‌ای شکاری است که جثه‌ای کوچک‌تر از عقاب و سری کوچک و گرد روی گردنی کلفت دارد. بال‌های این پرونده پهن بوده و دارای دمی کوتاه است. زیستگاه این پرنده در مناطق شمالی کشور است.

 

نظر شما
ادامه