کد خبر: ۵۳۶۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
دکتر محمد لطفی‎زاده ، دکتر احمد مجیدی را به سبب عضویت در شورای سیاستگذاری حکیم مهر ، بعنوان مشاور در امور استانها معرفی نمود. ضمناً عنوان مشاورین علمی نیز به مشاور تغییر یافت و از این پس بجز مسائل علمی در کلیه مسائل مرتبط با حکیم مهر از راهنماییهای دو مشاور علمی حکیم مهر (دکتر شریف پور و دکتر کبیر) استفاده خواهد شد...
markazmajazidampezeshki-

حکیم مهر - دکتر محمد لطفی‎زاده مدیرمسئول مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) طی نامه‏ای به دکتر جمشید رزم‎یار از زحمات وی در طول مدت همکاری در مقام مشاور علمی حکیم مهر قدردانی نمود.

گفتنی است دکتر جمشید رزم‎یار از ابتدای فعالیت حکیم مهر در پی درخواست دکتر لطفی‎زاده مشاور علمی بود و همواره نظرات خود را بدون هرگونه چشمداشت و خالصانه ابراز می‏نمود.

دکتر لطفی‎زاده در بخشی از نامه خود به دکتر رزم‏یار نوشته است :

" نام حضرتعالی از ابتدای فعالیت حکیم مهر در ردیف مشاورین قرار گرفت و این موضوع سبب افتخار اینجانب بود و هست، لیکن به سبب ایجاد تغییرات و تبدیل نشریه حکیم مهر به مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی نیاز به انجام برخی تغییرات احساس می‎شود که امیدوارم در این راستا نیز در آینده به نحو دیگری بتوانیم از توانمندی علمی و احاطه اجرایی جنابعالی بر مسائل حرفه دامپزشکی بهره‏مند گردیم."

 

مدیرمسئول حکیم مهر همچنین در نامه‎هایی جداگانه از زحمات مشاورین خود در سال 89 تقدیر نمود و فرارسیدن سال نو را به آنان تبریک گفت.

در بخشی از نامه دکتر لطفی‎زاده خطاب به مشاورین حکیم مهر آمده است :

" ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی موفقیت، سلامتی و شادکامی برای حضرتعالی در سال 1390، بدینوسیله لازم می‎دانم از راهنمایی‎ها و ارشادات جنابعالی که بدون هرگونه چشمداشت و خالصانه ابراز شد و سبب پیشرفت حکیم مهر و پیمودن کم‎اشتباه مسیر اطلاع‎رسانی و تحلیل گردید سپاسگزاری نمایم.
امیدوارم در سال نو بتوانیم به فضل الهی و با یاری جنابعالی و سایر مشاورین محترم مسیر تحلیل و اطلاع‎رسانی را به نحو بهتری نسبت به سال گذشته بپیماییم و قدمی به حد بضاعت در ارتقاء شناخت جامعه از حرفه دامپزشکی و انعکاس مشکلات و مسائل دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی برداریم. "

 

لازم به ذکر است از این پس و از سال 1390 ، شورای سیاستگذاری حکیم مهر متشکل از دکتر محمد لطفی‎زاده، دکتر آراسب دباغ مقدم و دکتر احمد مجیدی سیاست‏های کلان مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) را تصویب خواهند نمود.

همچنین دکتر محمد لطفی‎زاده ، دکتر احمد مجیدی را به سبب عضویت در شورای سیاستگذاری حکیم مهر ، بعنوان مشاور در امور استانها معرفی نمود.

وی پیش از این مشاور سیاستگذاری حکیم مهر بود.

ضمناً عنوان مشاورین علمی نیز به مشاور تغییر یافت و از این پس بجز مسائل علمی در کلیه مسائل مرتبط با حکیم مهر از راهنماییهای دو مشاور علمی حکیم مهر (دکتر شریف پور و دکتر کبیر) استفاده خواهد شد.

 

گفتنی است در سال 1390 مشاورین جدیدی در حوزه‏های مختلف به جمع مشاورین حکیم مهر اضافه خواهند شد که به زودی فهرست اسامی آنان اعلام خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
0
0
باعرض سلام و تبريك نوروز
يك سوال از جنابعالي داشتم.مي خواستم بدانم كه مركز پژوهش هاي راهبردي چگونه ارگاني است.آيا يك مركز پژوهشي است؟ آيا يك مركز اطلاع رساني است؟بي زحمت اهداف اين مركز را تشريح بفرماييد. با شكر
حکیم مهر
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
0
0
با سلام و احترام / مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی همانطور که بارها معرفی شده یک مرکز مجازی است که از ظرفیت فضای مجازی بخصوص اینترنت و در کنار آن رسانه های مختلف اعم از خبرگزاریها و رسانه های دیداری و شنیداری استفاده میکند و در قالب پژوهش های راهبردی (پژوهشهایی که جنبه استراتژیک صنفی دارد) تحلیل هایی را به مراکز ذیربط ارائه می نماید. ضمناً این مرکز در قالب پایگاه اطلاع رسانی خود (حکیم مهر) بطور مستمر و روزانه آخرین اخبار حوزه دامپزشکی و سلامت را هم منعکس می نماید. اهداف این مرکز بطور خلاصه عبارتند از :
احصاء تهدیدات و فرصت‌های پیش روی حرفه و صنف دامپزشکی و جمع‌بندی و تحلیل آها با نگاه راهبردی
- رصد فعالیت نهادهای مختلف دامپزشکی و تحلیل این فعالیت‌ها در جهت پاسداشت حریم صنف دامپزشکی
- پایش مستمر قوانین و آئین نامه‌های مرتبط با دامپزشکی و تحلیل میزان منافع تصویب آنها برای صنف دامپزشکی
- اهتمام جدی و ویژه به آموزشهای عمومی با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف از جمله نشریه حکیم مهر به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با زوایای مختلف حرفه دامپزشکی
- تجمیع افکار و نظریات کارشناسان و نخبگان صنف دامپزشکی و پس از تحلیل و جمع‌بندی ،‌ارسال به مراجع ذیربط
با تشکر از توجه شما
دکتر
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
باسلام میخواستم ببینم دکتر لطفی زاده کجا مشغول بکارند ایا این مرکز مجازی برایشان درامد و حقوقی دارد یا فقط برای رضای خدا این کار را نجام میدهند؟با تشکر دکتر دد
دکتر ف
|
-
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
با سلام ایا حقوقش و درامدش هم مجازی است؟
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
با سلام و احترام
ضمن تشکر از بازدید و طرح سوالتان / اینجانب در زمینه رشته تحصیلی خود مشغول بکار هستم اما از حکیم مهر درآمد روتین ندارم و صرفاً آگهی های محدود حکیم مهر بخشی از هزینه های جاری را پوشش می دهد و بخشی را هم اینجانب به لطف خداوند بصورت شخصی تأمین میکنم. محمد لطفی زاده
دکتر دد
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
با سلام ممنون از جوابتان خدا توفیقتان دهد کسی هم پیدا شد بدون مزد کار کند
نظر شما
ادامه