کد خبر: ۵۳۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید صدوقی نصرت آباد 2 میلیارد و 100 میلیون ریال دام قاچاق در بازرسی از 4 دستگاه اتوبوس کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «ابراهیم ملاشاهی» امروز اظهار کرد: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی شهید صدوقی "نصرت آباد" 4 دستگاه اتوبوس مسافربری حامل دام قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها 22 رأس گوساله و 17 رأس گوسفند را که به طرزی ماهرانه در بدنه خودروها جاساز شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش دام های قاچاق کشف شده، 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده که با هماهنگی مقام قضائی احشام به اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان منتقل شدند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به شعبه چهارم سازمان تعزیزات حکومتی زاهدان معرفی شدند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جان آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
یکی از چالش های عمده اداره دامپزشکی شهرستان کلانشهر زاهدان است، خداقوت به همه همکاران آنجا. آقای دکتر حسن پور رئیس سابق دامپزشکی زاهدان عملکرد خوبی در مبارزه با قاچاق دام و مرغ زنده داشتند هم کارشناس خبره ای بودند در اعلام نظر کارشناسی دام های مکشوفه قاچاق و هم رئیس توانمند و خوش اخلاق و ارزشی با تعامل مثبت و هم افزایانه با پلیس آگاهی و اداره کل محترم تعزیرات حکومتی س و ب.
نظر شما
ادامه