کد خبر: ۵۳۵۰۴

«دکتر رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، در حاشیه سفر خود به سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار از بندر شهید بهشتی چابهار، آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در حال ساخت این شهرستان و اسکله صیادی کنارک بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر رفیعی پور» در بازدید از بندر شهید بهشتی، از فعالیت شبانه روزی همکاران در این بندر جهت نمونه برداری،انجام به موقع آزمایشات لازم، ترخیص و ارسال و انتقال این محموله ها به سراسر کشور و سایر استان ها، اظهار رضایت و تشکر کرد.

وی گفت: این موقعیت جدید در کنار بحث واردات و صادرات فرآورده های خام دامی مانند آبزیان، کار مهمی است که در چابهار و استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

دکتر رفیعی پور از آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی درحال ساخت شهرستان چابهار نیز بازدید کرد و بیان داشت: این آزمایشگاه که ساخت آن تاکنون 85 درصد رشد داشته است، در سال جدید به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به پیشرفت و گسترش فعالیت های بندر چابهار در حوزه نهاده های دامی، نیاز به چنین آزمایشگاه مجهزی الزامیست.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار امیدواری کرد که ان شا ا... در آینده ای نزدیک با افتتاح آزمایشگاه مجهز دامپزشکی چابهار در کنار آزمایشگاه و تجهیزات فعلی شاهد خدمت رسانی هرچه بهتر در خصوص واردات نهاده های دامی و پشتیبانی از حوزه تولیدات دامی کشور باشیم.

 

نظر شما
ادامه