کد خبر: ۵۳۵۰۰

مدیرکل محیط زیست تهران با اشاره به اینکه در یکی از دانشگاه‌ها اجساد حیوانات را بعد از آزمایش می‌سوزانند گفت: این نهاد مجوزی برای اجساد سوزی جانوران آزمایشگاهی صادر نکرده است و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سعید محمودی» اظهار داشت: با سوزاندن این اجساد حیوانات آزمایشگاهی بوی بدی ایجاد خواهد شد و مسائل زیست محیطی را تهدید می کند.

صدور پروانه شکار در تهران متوقف شده است 

مدیرکل محیط زیست استان تهران با تاکید بر اینکه مجوزهای پروانه شکار در تهران متوقف شده است گفت: امسال پروانه ای صادر نکرده ایم و تا زمانی که اطلاعات دقیقی از زیستگاه ها و وضعیت پرندگان نداشته باشیم پروانه ای صادر نمی کنیم.

وی افزود: کشور ما در ٢٠ سال گذشته گرفتار نوسان اقلیم بوده است این ابشخورهای مناطق حفاظت شده از بین رفته و تغییراتی در پوشش گیاهی و پرندگان و سایر جانوران ایجاد شده است.

به گفته وی، در مورد آنفلوانزا امسال شرایط خوب است و امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

شفاف سازی و آگاهی سازی مسائل زیست محیطی

محمودی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های این سازمان شفافیت سازی و ارتباط با مردم است گفت: وظیفه ما نهایت تلاش برای حفظ مسایل زیست محیطی است.

وی تاکید کرد: آماده دریافت پیشنهادها و نقدهایی در خصوص عملکرد این سازمان و ارتقای مسایل زیست محیط هستیم ضمن اینکه نقدهایی که منصفانه نباشد نه تنها مشکلی را در جامعه حل نمی کند بلکه مشکلاتی ایجاد می کند.

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه آموزش همگانی محیط زیست رکن اصلی است گفت: برنامه های خوبی برای ارتباط با مردم و آگاهی آنان در مسائل زیست محیطی ارائه شده است همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای پویش های مردمی و توان سازمان های مردم نهاد  استفاده می کنیم.

 


نظر شما
ادامه