کد خبر: ۵۳۴۹۳

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ابراز امیدواری نمود: با برگزاری آزمون استخدامی کشوری و جذب نیروهای جدید تا حدودی مشکلات نیروی انسانی دامپزشکی استان مرتفع گردد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت نیروی انسانی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان به ریاست «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع تشکیل شد.

ابتدا دکتر «حمیدرضا امیری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گزارشی از تعداد نیروهای شاغل در واحدهای مختلف و پست های دامپزشکی این شهرستان ارائه نمود و در ادامه مشکلات موجود با توجه به کمبود نیروی انسانی در این شبکه را بیان داشت.

سپس بحث و گفتگو در خصوص رفع پاره ای از مشکلات در زمینه نیروی انسانی و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم انجام و همچنین راهکارهایی به صورت کوتاه و بلند مدت از سوی حاضرین در این جلسه بیان گردید.

در ادامه نیز دکترعبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 50 درصد از پست های سازمانی اداره کل دامپزشکی استان بلاتصدی است، از وجود مشکلات عدیده که دامپزشکی استان در حال حاضر با آن مواجه است، سخن گفت و بر تلاش، برنامه ریزی بیشتر و هم افزایی در راستای ارتقای سطح بهره وری کارکنان تاکید و پیرامون انجام مکاتبات و پیگیری های مجدانه و حضور در دستگاه های متولی به جهت رفع مشکلات و تخصیص سهمیه های استخدامی مطالبی را بیان نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان در پایان با جمع بندی موضوعات مطرح شده، مصوبات این نشست هم اندیشی را بیان و ابراز امیدواری نمود با برگزاری آزمون استخدامی کشوری و جذب نیروهای جدید تا حدودی مشکلات در این حوزه مرتفع گردد.


نظر شما
ادامه