کد خبر: ۵۳۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

روز پنجشنبه 23 آبان ماه «دکتر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با «دکتر توکلی» مدیرکل دامپزشکی استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این نشست دکتر توکلی ضمن خیر مقدم به حضور دکتر ماکنعلی، گزارشی از اقدامات فنی دامپزشکی استان البرز ارائه کرد.

دکتر توکلی با اشاره به اتمام فاز اول واکسیناسیون طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل اظهار داشت: در این مرحله تعداد 132 هزار قطعه طیور روستایی واکسینه شدند.

دکتر توکلی افزود: در رابطه با واکسیناسیون تب برفکی در واحدهای دامداری استان طبق پیش بینی ها انجام شده است و گزارشی در این خصوص ارائه نمود.

در ادامه «دکتر جمالی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان و روسای ادارات فنی ستادی ضمن ارائه گزارش و پیشنهادات، در رابطه با برخی از مسائل فنی با معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی به تبادل نظر پرداختند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
7
وقتی یک اداره مثلا اداره کل دامپزشکی البرز نتواند مشکلات ساده و قابل حل پرسنلش را حل کند آیا میتواند مشکلات حوزه ی تحت پوشش خودش را حل کند؟
من دکتر دامپزشک استخدام رسمی ۳ ملیون حقوقم هست که با این وضعیت بنزین باید ماهی ۱ملیون هزینه ی رفت و آمد بدهم و به زودی و مجدد قیمت اجناس هم چند برابر خواهد شد. فصل جابجایی منزل هم نیست که بشود محل زندگی را تغییر داد. اگر اداره فقط حقوق پایه بدهد چه چیزی از زندگی من باقی خواهد ماند؟ چگونه جلوی قصاب و کشتارگاهی سینه سپر کنم و حق مردم را بگیرم وقتی حق خودم را خورده اند و کاری برای ما نکرده اند؟
حکیم جان اگر سانسور میکنی بکن ولی بدون با سانسورت به رسالت خبری خودت پشت کرده ای. و در مقابل ظلم صدای مارو خاموش کردی
نظر شما
ادامه