کد خبر: ۵۳۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: سگ‌گردانی به علت نامتعارف بودن و جریحه‌دارکردن عفت عمومی ممنوع است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حسن خانجانی» بیان کرد: مجازات سگ‌گردانی در قانون مشخص شده و مالک این حیوان به خاطر جریحه‌دارکردن عفت عمومی مجازات می‌شود.

وی افزود: وقتی می‌گوییم سگ‌گردانی و ورود این حیوان به پارک‌ها ممنوع است نمی‌توان پس از گرفتن سگ آن را در کلانتری نگهداری کرد بلکه باید مکان مشخصی برای آن پیش‌بینی کرد.

وی یادآوری کرد: یکشنبه گذشته در نشستی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست، مدیرکل دامپزشکی، رییس مرکز بهداشت شهرستان و شهردار همدان موضوع نگهداری سگ مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد در نشست کارگروه سلامت شهرستان نسبت به تعیین تکلیف و اتخاذ تصمیم نهایی در این زمینه اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان اظهار داشت: سگ گردانی در کشور عرف و متعارف نبوده و از آن با عنوان جریحه‌دارکردن عفت مردم یاد می‌شود.

خانجانی در زمینه پرونده ضارب طلبه آمر به معروف در شهر همدان نیز گفت: پرونده این دختر فارغ از سگ گردانی، توهین و ایراد صدمه بدنی عمدی نیز بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: این فرد به مدت سه روز در بازداشت بود که با قرار کفالت آزاد شد البته احتمال می رود با آمدن نظریه و گواهی پزشکی قانون، قرار این فرد تشدید شود.

خانجانی درباره برخورد اطلاعات سپاه همدان با تخلف بانکی ۱۰ میلیارد تومانی نیز گفت: این کار یک اقدام پیشگیرانه بوده و پیش از وقوع جرم از بروز آن جلوگیری شده بنابراین کسی بازداشت نشده است.

وی اضافه کرد: اینگونه اقدام های پیشگیرانه موثرتر از برخورد پس از ارتکاب جرم است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
1
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال۱۴۰۰ :
سگ‌ گردانی آزاد است.
مردمان بدبختی هستیم که هربلایی سرمان میارن حقمان است
عقلانی فکر کنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
2
0
احسن به این جسارت، سگ نجس است خواهشن با اصول اولیه ما مسلمونا بازی نکنین اگر بجای سگ گوسفند یا مرغ نگهداری شود این همه فقر و بدبختی هم گریبان‌گیر ملت اسلامی نخواهد شد ،والسلام
نظر شما
ادامه